معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای مقابله با کرونا بکار گرفته می‌شود.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ،حسین برزگر روز شنبه در آیین معارفه رییس جدید منطقه آموزش و پرورش خلخال با تاکید بر پویش همگانی در ایجاد حساسیت والدین در مقابله با شیوع کرونا افزود: آموزش و پرورش می‌تواند در بحث فرهنگ‌سازی و ارائه هشدارهای بهداشتی از ظرفیت‌های خود در جهت خدمت‌رسانی به سلامت مردم جامعه بهره ببرد.

وی با تقدیر از تلاش دست‌اندرکاران شرکت مخابرات استان در اجرای طرح هوشمندسازی مدارس اظهارداشت: شرکت مخابرات در اجرای پروژه اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات همکاری خوبی را در سطح ملی و استانی انجام داده و مناطق و نواحی نیز با توجه به اهمیت هوشمندسازی مدارس باید این امر را با جدیت تمام دنبال کنند.

برزگر در ادامه روند اجرای پروژه مهر در استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: اقدامات ابتکاری باید در دستور کار مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان قرار بگیرد و این کار می‌تواند تاثیرات مثبتی در روند اجرای پروژه مهر امسال همراه داشته باشد.

او همچنین با اشاره به وضعیت استان در زمینه شیوع ویروس کرونا افزود: در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها تلاش شده پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و تا حدامکان از حضور مراجعان برای انجام امور ثبت‌نام به مدارس و سنجش سلامت نوآموزان بکاهیم.

در این آیین با تقدیر از سخاوت بیرامی ، داود بحری به عنوان سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش خلخال معرفی شد.

لینک کوتاه : khalkhalim.com/ca831

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 
 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: