مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از ثبت‌نام غیرحضوری تمامی پایه‌ها به جز پایه اول به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه الکترونیکی http://pada.medu.ir خبرداد.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ، احمد ناصری در جلسه کارگروه ستاد ثبت‌نام استان گفت: در صورت ضرورت ثبت‌نام به شیوه حضوری در مناطق کم‌برخوردار و فاقد زیرساخت‌های اینترنتی از طریق سیستم نوبت‌دهی از اول خرداد برای پایه اول ، ۲۲ خرداد پایه هفتم و اول تیرماه پایه دهم آغاز می‌شود.

او ادامه داد: ثبت‌نام دانش‌آموزان در فضایی امن و آرام و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و بهره‌گیری از ظرفیت فناوری ، به صورت غیرحضوری (به جز پایه اول)  انجام می‌گیرد و مسئولیت ثبت‌نام دانش‌آموزان بر عهده مدیران مدارس است و این فرایند باید با رعایت کامل احترام به مراجعان و والدین دانش آموزان صورت پذیرد.

دبیر ستاد ثبت نام استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: حداقل سن ثبت‌نام در پایه اول دبستان ۶ سال تمام می‌باشد و در مدارس ابتدایی متولدین اول مهر سال ۹۳ تا اول مهر سال ۹۴ می‌توانند به عنوان دانش‌آموز پایه اول ثبت‌نام کنند ، نهایی شدن ثبت‌نام پایه اول منوط به ارائه تاییدیه از پایگاه سنجش است.

نرگس غفاریان اظهارکرد: اولیا با مدنظر قرار دادن شعار بهترین مدرسه نزدیک‌ترین مدرسه نسبت به ثبت‌نام فرزندان خود اقدام کنند.

 وی افزود: سن ثبت‌نام پیش‌دبستانی یک چهار تا پنج سال تمام و سن پیش‌دبستانی دو پنج تا ۶ سال تمام می‌باشد.

غفاریان گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان میان پایه در مدرسه محل تحصیل به صورت خودکار انجام می‌شود و ثبت‌نام دانش‌آموزانی که مدرسه و مقطع تحصیلی آنان تغییر می‌کند نیز از طریق سامانه پادا انجام خواهد شد، همچنین درخواست خانواده‌ها برای ثبت‌نام در مدارس از طریق سامانه بررسی و نتیجه اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/cb795

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: