مدیر آموزش و پرورش خلخال گفت: امسال هفت باب ساختمان مدرسه با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز ، بنیاد علوی و برکت و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در خلخال احداث و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ، رضا محمدی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه خلخال افزود: امسال عملیات اجرایی احداث ساختمان سه مدرسه در روستاهای یلوجه ، گلوجه و خمس با مشارکت یک خیر ، بنیاد برکت و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل آغاز شده است.

وی اظهارکرد: مقدمات احداث چهار مدرسه نیز در روستاهای بلیل ، آل‌هاشم ، بلوکنلو و مصطفی‌لو از توابع بخش مرکزی خلخال بزودی با مشارکت بنیاد علوی و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل آماده شده است.

او گفت: با ساخت مدارس مشارکتی و استفاده از ظرفیت بنیاد علوی ، بنیاد برکت و مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کمبود فضای آموزشی در منطقه آموزش و پرورش خلخال بویژه در مناطق کم ‌رخودار روستایی در حال برطرف شدن است.

وی از تعیین تکلیف پروژه‌های آموزشی نیمه‌کاره خلخال نیز خبرداد و افزود: ساخت ساختمان آموزشی هنرستان باهنر این شهر پس از گذشت ۱۰ سال بلاتکلیفی از سر گرفته شده و این پروژه بزرگ آموزشی تکمیل شده و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

او اظهارکرد: همچنین پروژه نیمه‌کاره کارگاه آموزشی هنرستان شهید مطهری خلخال تعیین تکلیف و به پیمانکارو اگذار شده و ساختمان نیمه‌کاره مدرسه شهید نامجو هم در حال تکمیل می‌باشد.

مدیر آموزش و پرورش خلخال با گرامیداشت هفته معلم به انتخاب ۱۶ نفر از معلمان این منطقه به عنوان معلم نمونه در سال تحصیلی جاری اشاره کرد و افزود: پنج نفر از این افراد در استان موفق به کسب رتبه عنوان برتر شده و ۱۱ نفر نیز در سطح منطقه‌ای این عنوان را کسب کردند.

وی گفت: در حال حاضر ۹۸۷ نفر معلم و فرهنگی در بخش‌های آموزشی ،پرورشی ،تربیت بدنی ،بهداشت ،مشاوره ، راهنمای تحصیلی مدیریت و معاونت مدارس و سایر امور اداری مدارس مشغول فعالیت هستند.

فرماندار خلخال نیز در این جلسه گفت: خلاقیت معلمان خلاق و تلاشگر می‌تواند در کاهش فاصله بین آموزش از طریق فضای مجازی و حقیقی موثر باشد.

فریدون بابایی افزود: توسعه فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و علمی نیازمند بهره‌گیری از آموزش و پرورش توانمند در جامعه بوده و برای دستیابی به این هدف تامین خواسته معلمان ، حل مشکلات معیشتی آنها و اجرای لایحه و قانون رتبه‌بندی معلمان ضرورت دارد.

۱۱ هزار و ۱۲۶ دانش‌آموز منطقه آموزش و پرورش خلخال در ۱۳۱ مدرسه و ۳۶۷ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در ۲۶ مرکز مشغول تحصیل هستند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c0070

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

مدارس

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: