بخشدار بخش شاهرود خلخال گفت: به همت خیرین ۱۰۰ دستگاه گوشی و تبلت برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان نیازمند این بخش تهیه و توزیع شد.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ، مسیب پارساپور در آیین اهدای تعدادی تبلت و گوشی تلفن همراه تهیه شده از سوی یک خیر افزود: موسسات خیریه و خیرین این منطقه از آغاز سال تحصیلی تاکنون برای تهیه ۱۰۰ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند و تبلت ۲ میلیارد ریال هزینه کردند.

او گفت: مشارکت خیرین در خرید تبلت و لوازم تحریر دانش‌آموزان اقدامی مهم در کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت در فضای کرونایی است.

بابک شهریاری ، رئیس اداره آموزش و پرورش شاهرود نیز گفت: تاکنون ۱۰۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند با مشارکت و همراهی خیرین منطقه بین دانش‌آموزان توزیع شده  است.

 در این مراسم پنج دستگاه تبلت هوشمند که توسط بهرام محمدی تهیه شده به دانش‌آموزان نیازمند روستای محروم و دور افتاده میانرودان از توابع بخش شاهرود خلخال  اهدا شد.

بر اساس گزارش مدیران و روسای سه منطقه آموزش و پرورش خلخال ، شاهرود و خورش‌رستم ۱۰ درصد از مجموع دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در مدارس این مناطق شامل بیش از یک‌هزار نفر فاقد امکانات موردنیاز برای ادامه تحصیل در فضای مجازی هستند.

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/d5f43

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: