فرماندار خلخال گفت: دستگاه‌های اجرایی ضعیف و ناتوان از اعتبارات استانی محروم شده و سهم آنها در اختیار ادارات توانمند و پرکار قرار خواهد گرفت.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، فریدون بابایی روز دوشنبه در نشستی با مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل افزود: اعتبارات عمرانی استانی امسال این شهرستان با رصد عملکرد دستگاه‌های اجرایی و میزان و نحوه جذب اعتبارات سال گذشته آنها توزیع و اعتبار آن دسته از دستگاه‌های اجرایی که درسال قبل جذب و هزینه نشده است به مجموع اعتبارات دستگاه های اجرایی پرتلاش اضافه خواهد شد.

او اظهار کرد: بر اساس توافق صورت گرفته در قبال تأمین  و تخصیص ۲۵ درصد از اعتبار پروژه‌های عمرانی از محل اعتبارات استانی ۷۵ درصد نیز باید از محل اعتبارات ملی و توسط دستگاه اجرایی استان  جذب شود.

وی اضافه کرد: هرگونه ضعف عملکرد مسئولان دستگاه‌های اجرایی مجری پروژه‌های عمرانی موجب بازگشت اعتبار تخصیص یافته و عدم جذب آن در طرح‌های عمرانی شهرستان می‌شود.

بابایی  با بیان اینکه ملاک و شاخص تخصیص اعتبار به دستگاه‌های اجرایی شهرستان بر اساس میزان جذب اعتبارات سال قبل است،افزود: دستگاه‌های اجرایی که نتوانند بموقع نسبت به جذب اعتبارات استانی منظور شده خود در سال جاری اقدام کنند سال آتی از تخصیص اعتباراستانی محروم خواهند شد.

بابایی تشریح کرد: طبق روال سال‌های گذشته دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف به پیگیری و جذب ۷۵ درصد از سهم اعتبارات ملی در صورت تخصیص ۲۵ درصد از اعتبار مورد نیاز پروژه‌های عمرانی منطقه با توجه به اعتبارات در اختیار ادارت کل و وزارتخانه‌ها هستند.

وی با تقدیر از عملکرد اداره کل ثبت احوال استان اردبیل در تکمیل احداث ساختمان اداره ثبت احوال شهر کلور مرکز بخش شاهرود خلخال اظهار کرد:در تخصیص اعتبارات استانی امسال این شهرستان، اعتبار مورد نیاز جهت پرداخت طلب پیمانکار مجری این طرح و همچنین تکمیل نواقص پروژه لحاظ می‌شود.

شهرام رسولی مدیر کل ثبت احوال استان اردبیل نیز گفت:ساختمان اداره ثبت احوال بخش شاهرود خلخال هم اکنون در مرحله آماده‌سازی برای بهره برداری بوده و با افتتاح آن  هر دو بخش خورش رستم و شاهرود این شهرستان از اداره ملکی ثبت احوال بهره‌مند می‌شوند .

لینک کوتاه:  khalkhalim.com/b7c46

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: