دادستان عمومی و انقلاب خلخال گفت: کیفیت نان پخت شده در این شهرستان پایین بوده و انتظار از دستگاه‌های بازرسی و نظارتی برخورد جدی با این مشکل اجتماعی است.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، آرش جعفری در جلسه بررسی وضعیت نان در خلخال  اظهارکرد: از شروع ماه مبارک رمضان کیفیت نان پخت شده در منطقه رو به کاهش گذاشته و نانوایان فعال در چرخه تولید نان به جای پخت نان مرغوب و جلب رضایت مردم بیشتر به فکر کسب درآمد بیشتر با کار و تلاش کمتر هستند.

او افزود: فروش آرد خارج از شبکه توزیع توسط نانوایان دولتی و سهمیه‌پز ،کاهش کیفیت نان پخت شده در بیشتر نانوایی‌ها ، فروش نان به قیمت بیشتر از نرخ مصوب ، عدم رعایت ساعات پخت ، تعطیلی خودسرانه ، واگذاری محل نانوایی و بدون اخذ مجوز به اشخاص فاقد صلاحیت پخت نان از سوی متصدیان و دارندگان پروانه فعالیت نانوایی و عدم رعایت موازین بهداشتی از جمله تخلفات مشاهده شده در چرخه تولید نان است.

جعفری با بیان اینکه قوت غالب مردم خلخال نان بوده و در ماه مبارک رمضان مصرف نان برای استفاده در اوقات افطار و سحر از جمله نیازمندی‌های اساسی مردم منطقه است، گفت: در صورت بی‌توجهی به این مهم ، مسئولان کم‌کار در این زمینه مقصر شناخته شده و تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب خلخال با تاکید براینکه شیوع ویروس کرونا و پیک چهارم آن نباید موجب غفلت مسئولان از سایر امور از جمله رسیدگی به وضعیت نابسامان پخت نان شود، افزود: از تشکیل صف در مقابل نانوایی‌ها باید جلوگیری شود.

لینک کوتاه:  khalkhalim.com/f549b

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: