سرپرست اداره صمت خلخال گفت : قیمت نان از اردیبهشت سال ۹۹ تاکنون هیچ تغییری نکرده است و در صورت تخلف نانوایی ها با آنان برخورد قانونی می‌شود

مصطفی لطیفی در گفتگو با خلخالیم افزود هم اکنون ۱۵۳ نانوایی در خلخال طبق ضوابط و در چارچوب مشخص به مشتریان نان عرضه می‌کنند.

وی گفت :طی تماس‌های اخیر همشهریان با این اداره، اکثراً از قیمت های متفاوت و کیفیت پخت برخی سنگگ پزی ها ابراز نارضایتی می کنند.

لطیفی گفت: در ادامه مطالبه گری مردم از نانوایی‌های سنگگ پزی بازدید بعمل آمد که طبق اظهارات مردم قیمت‌ها متفاوت در نانوایی سنگگ پزی محرز بود

وی افزود : قیمت مصوب هر قرص سنگگ ۱۲۵۰ تومان باوزن 500 گرم می باشد در حالی که برخی سننگ پز ها با افزایش 50گرم به وزن چانه سنکگ را به قیمت ۲۰۰۰ تومان می‌فروشند که گرانفروشی محسوب می شود. درصورت افزایش قیمت به ۲۰۰۰ تومان وزن چانه را هم باید به 750 گرم افزایش دهند که عملات چنین اتفاقی نمی افتد و این تخلف است و این تخلفات با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات خلخال معرفی خواهند شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری مردم با اداره صمت افزود : همواره نظرات و پیشنهادات مردم در راستای افزایش کیفیت نان درخلخال برای این اداره مهم و راهگشا بوده و پیگری می شود.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/f5208

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: