رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: توزیع روغن خوراکی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه با نظارت این سازمان و همکاری شرکت‌های پخش آغاز شده است و بدون محدودیت به مراجعه‌کنندگان عرضه می‌شود.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، رامین صادقی در این زمینه به خبرنگاران بیان کرد: با توجه به بررسی‌های میدانی کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل توزیع روغن خوراکی به منظور نظارت هر چه بیشتر بر فرآیند عرضه و توزیع این کالا و رفاه حال مردم در سطح گسترده‌ای در فروشگاه‌های بزرگ، زنجیره ای و منتخب آغاز شده است.

وی افزود: امروز ۱۰۰ تن روغن خوراکی در فروشگاه بسیجیان مرکز استان برای توزیع بین عموم مصرف‌کنندگان تخلیه شد و این روند توزیع به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و منتخب تا زمان تداوم نیاز بازار ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اظهار کرد: انتظار می‌رود با توزیع روغن خوراکی در حجمی بالاتر از نیاز میانگین مصرف استان، کمبود این کالا در بازار برطرف شود و در این راستا شدت نظارت از سوی بازرسان سازمان برای جلوگیری از هر گونه تخلف ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل پیگیری زیادی برای رفع مشکل کمبود روغن داشت و از راه‌های گوناگون از جمله تخصیص سهمیه روغن خوراکی استان از سوی کارخانه‌های داخلی، توزیع این کالا صورت گرفت.

صادقی تاکید کرد: میزان روغن خوراکی توزیعی در فروشگاه‌های مورد نظر چندین برابر افزایش یافته است و از این پس نباید مشکلی در عرضه و مصرف این کالا در استان اردبیل داشته باشیم.

وی با اشاره به بازرسی‌های مستمر کارشناسان بر روند توزیع کالاهای تنظیم بازار، از شهروندان خواست هر گونه تخلف صنفی از جمله کم‌فروشی، گران‌فروشی، فروش خارج از شبکه، فروش اجباری کالا به همراه کالای دیگر، احتکار یا درج نکردن قیمت را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ اداره مشارکت‌های مردمی سازمان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه گزارش دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن ضمن رسیدگی به موضوع، با افراد سودجو و فرصت‌طلب برخورد شود.

پیش‌تر کمبود روغن در بازار استان اردبیل موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان شده بود.

بیش از ۴۲ هزار واحد صنفی مجاز دارای پروانه کسب در بخش کسب و کار این استان فعالیت دارند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b0f6a

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: