نمایشنامه سه زن به قلم مجید برجعلیزاده از شهرستان خلخال موفق به کسب رتبه دوم در بخش نمایشنامه نویسی بیستمین جشنواره تئاتر منطقه‌‎‎‎‎‎ای مغان شد.

به گزارش خلخالیم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اردبیل بیستمین جشنواره منطقه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ای تاتر مغان به میزبانی بیله سوار برگزار و برگزیدگان این جشنواره طی مراسم اختتامیه معرفی گردیدند.

بخش طراحی و لباس:

هیأت داوران در این بخش هدیه نقدی و لوح سپاس جشنواره را به طراحی لباس نمایشهای سرزمین آسمان و پروانه ها هر دو از شهرستان بیله سوار و به المیرا دادخواه و نصیبه جباری اهداء نمود.

بخش موسیقی:

هیأت داوران جشنواره در این بخش هدیه نقدی و لوح سپاس را به مریم باری یار(نمایش پروانه های از بیله سوار) و نیایش مصدق( نمایش دور از دسترس اطفال نگه داری میشود از پارس آباد) اهداء نمود.

بخش طراحی صحنه:

هیأت داوران جشنواره در بخش طراحی صحنه با هداء لوح سپاس و هدیه نقدی از فخرالدین هوشیار(نمایش پروانه ها از بیله سوار) تقدیر نمود.

هیأت داروان در بخش طراحی صحنه لوح سپاس و هدیه نقدی طراحی برگزیده را به یوسف دادجو و فاضل کاظمی(نمایش سرزمین آسمان از بیله سوار) اهداء نمود.

بخش آفیش و بروشور:

هیأت داوران جشنواره در این بخش هدیه نقدی و لوح سپاس جشنواره را به طراح بروشور نمایش دور از دسترس اطفال نگه داری میشود از پارس آباد اهدا نمود.

بازیگری زن:

هیأت داوران در این بخش هدیه نقدی و لوح سپاس رتبه اول را به بازیگر نمایش دور از دسترس اطفال نگه داری میشود سیما بشارتی از پارس آباد اهداء نمود.

هیأت داوران در این بخش هدیه نقدی و لوح سپاس رتبه دوم را به شادی باهنر بازیگر نمایش سرزمین آسمان از بیله سوار اهداء نمود

هیأت داوران جشنواره در این بخش هدیه نقدی و لوح سپاس رتبه سوم جشنواره را به بازیگر نمایش پروانه ها عسل ایران نژاد از بیله سوار اهداء نمود.

بازیگری مرد:

هیأت داوران در این بخش هدیه نقدی و لوح سپاس رتبه اول را به بازیگر نمایش سرزمین آسمان از بیله سوار یوسف دادجو اهداء نمود.

هیأت داوران در این بخش هدیه نقدی و لوح سپاس رتبه دوم را به بازیگر نمایش دور از دسترس اطفال نگه داری میشود از پارس اباد مجید مصدق اهداء نمود.

هیأت داوران در این بخش هدیه نقدی و لوح سپاس رتبه سوم را مشترکا به بازیگر نمایش صدآفرین از گرمی عبدالصمد صمدی و بازیگر نمایش پروانه ها از بیله سوار هوشیار اهداء نمود

کارگردانی:

هیأت داوران در این بخش هدیه نقدی و لوح سپاس رتبه اول را به یوسف دادجو کارگردان نمایش سرزمین آسمان از بیله سوار اهداء نمود.

هیأت داوران در این بخش هدیه نقدی و لوح سپاس رتبه دوم را به رضا بایرریار کارگردان نمایش پروانه ها از بیله سوار اهداء نمود.

هیأت داوران در این بخش هدیه نقدی و لوح سپاس رتبه سوم را به کار گروهی نمایش دور از دسترس اطفال نگه داری میشود از پارس آباد اهداء نمود.

کار برگزیده:

هیأت داوران بیستمین جشنواره تاتر منطقه ای مغان لوح سپاس و تندیش جشنواره را به نمایش سرزمین آسمان از بیله سوار اهداء نموده و بعنوان کار برگزیده این دوره از جشنواره به جشنواره استانی تاتر معرفی نمود.

 

آرای هیئت داوران بخش نمایشنامه نویسی بیستمین جشننواره تئاتر منطقه‌ی مغان

الف: تقدیر

لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی به طور مشترک به نمایشنامه‌های هاپو و نازی نوشته‌ی اکبر محمدی از شهرستان پارساباد و دوشان و کئچی نوشته‌ی داور فرمانی از شهرستان اردبیل، به خاطر توجه به نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان

ب: رتبه سوم،

لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی به طور مشترک به نمایشنامه‌های صدآفرین نوشته‌ی حسن مهدی‌زاده از شهرستان گرمی و پروانه‌ها نوشته‌ی رضا بایری یار از شهرستان بیله سوار

ج: رتبه دوم

لوح تقدیر و جایره نقدی به نمایشنامه‌ی سه زن نوشته‌ی مجید برجعلیزاده از شهرستان‌خلخال

د: رتبه‌ی اول

تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی به نمایشنامه‌ی ام آر آی نوشته‌ی خانم سولماز ملکی از شهرستان اردبیل

همچنین تقدیر ویژه‌ی دبیر جشنواره از نمایشنامه نویسان نوقلم

آقایان هامون‌نظمی به خاطر نمایشنامه‌ی سایه‌ام‌ آوای او بود از شهرستان بیله سوار و رضا صاحب‌نظر به خاطر نمایشنامه‌ی همیشه پای یک ترک در‌میان است از شهرستان اردبیل اهدا شد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/edb6b

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: