بر اساس تصمیمات شورای فرهنگ عمومی، مقرر شده است همه ورودیهای شهر دارای تابلوی خوش آمدگویی باشند و چند تابلو جدید به دو تابلو قبلی با جانمایی مناسب اضافه شود و موضوعی با حذف تابلو و جایگزینی یک اسم جدید مطرح نیست.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال در گفتگوی کوتاه با خلخالیم گفت: تابلوهای خوش آمد گویی ورودی شهرها همواره فرصتی برای معرفی ذخایر فرهنگی و معرفتی، ظرفیتهای اجتماعی و انسانی یک شهر می باشد.

رویا کاظمی افزود در شورای فرهنگ عمومی احساس می شد از این فرصت فرهنگی و تبلیغی در شهرستان به نحو مطلوب استفاده نمی شود. لذا اعضا تصمیم گرفتند به شهرداری پیشنهاد کنند:

اولا همه ورودیهای شهر دارای تابلوی خوش آمدگویی باشند و چند تابلو جدید به دو تابلو قبلی با جانمایی مناسب اضافه شود. ثانیا محتوای تابلوهای اضافه شده، مضمون هایی با معرفی ذخایر و ظرفیت‌های فرهنگی، ادبی و تمدنی شهر پر افتخار و فرهنگی خلخال داشته باشد.

و الا موضوعی با حذف تابلو و جایگزینی یک اسم جدید مطرح نیست. لذا توصیه اینجانب به اصحاب رسانه این است که در اخباری که منتشر می کنند از پیش داوری بپرهیزند و در اطلاع رسانی به مردم دقیق عمل کنند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/cf5e7

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: