سئوال مخاطبان از مسئولین که آیا معرفی شرکت های خدمات رسان برق، گاز و آب و فاضلاب به شهرداری جهت پرداخت هزینه حفاری و بازسازی برای کوچه های خاکی صحیح است؟

  خلخالیم، صدای مخاطبان/ با سلام با مراجعه به ادارات آب، برق و گاز و درخواست انشعاب این ادارات حفاری تا دم در خانه نیازمند پرداخت هزینه حفاری و بازسازی به شهرداری و دریافت مجوز است.

کوچه‌های ما در خیابان صدا و سیما و سلیمان خاطر که اکثراً خاکی می باشند برای دریافت انشعابات مراجعه کردیم به ادارات مذکور  که اعلام کردند برای حفاری از شهرداری باید مجوز دریافت کنید.

سوال ما اینجاست در حالی که کوچه‌های ما از خدمات شهرداری از جمله آسفالت و کانال کشی برخوردار نیست شهرداری چرا باید هزینه دریافت کند. متاسفانه جواب قانع کننده دریافت نکردیم و ادارات مربوطه نیز بدون اخذ مجوز از شهرداری مجوز انشعاب صادر نمی کنند.

در ضمن نکته بدتر اینکه کوچه‌هایی هستند که آسفالته هستند و ساکنین آن انشعاب و هزینه حفاری را هم به شهرداری پرداخت کرده‌اند ولی همچنان کوچه‌ها و مسیرهای حفاری بازسازی و آسفالت نشده است! و آیا این مبالغ نباید در جهت بهبود وضعیت کوچه‌های آسفالته‌ای که کنده کاری شده اند، هزینه شود؟

از شورای شهر و شهرداری خلخال درخواست داریم مشکل ما را با ادارات گاز، برق و آب حل کنند تا بتوانیم انشعاب دریافت کنیم.

 لینک کوتاه: khalkhalim.com/e9c0f

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

برچسب ها: