سرپرست فرمانداری خلخال گفت: ماشین آلات فعال در بخش کشاورزی فاقد پلاک انتظامی در این شهرستان از دریافت سوخت محروم می‌شوند.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، مسعود یگانه در جلسه ستاد سوخت خلخال اعلام کرد: صاحبان آن دسته از صاحبان ماشین آلات فعال در بخش کشاورزی از جمله تراکتور و کمباین که تاکنون پلاک‌گذاری نشده‌اند تنها تا پایان شهریور ماه امسال مهلت دارند تا نسبت به پلاک‌گذاری وسیله خود به اداره راهور این شهرستان مراجعه و اقدام کنند .

وی اظهار کرد: ارائه سوخت به صورت صدور حواله موقت که با هدف برداشت محصولات کشاورزی به ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک انتظامی صورت می‌گرفت از اول مهرماه امسال کاملا متوقف می‌شود.

او گفت: در حال حاضر ۹۲ درصد از مجموع تراکتورها و کمباین‌های فعال در بخش کشاوری خلخال داری پلاک انتظامی هستند و صاحبان و مالکان ۲۵ دستگاه تراکتور و چند دستگاه کمباین فاقد پلاک نیز تنها تا پایان شهریور مهلت پلاک‌گذاری دارند و با پایان مهلت اعلام شده سهمیه سوخت این وسایل قطع می شود .

یگانه با انتقاد از اجرایی نشدن بیشتر جلسات گذشته مصوبات ستاد سوخت خلخال اظهار کرد: برگزاری این گونه جلسات زیر مجموعه شورای مدیریت بحران صرف رفع تکلیف و ارایه گزارش تعداد جلسات به مرکز استان نیست و تا زمان اجرای کامل مصوبات قبلی از سوی شرکت نفت و دبیر ستاد سوخت از برگزاری جلسه جدید خودداری خواهد شد .

یگانه گفت:با وجود گذشت بیش از یک سال از پیگیری و راه اندازی واحد صنفی مجاز گاز پیک نیک پرکنی و فروش گاز مایع خرد در شهر خلخال همچنان شهروندان این شهر برای انجام این امور با مشکل مواجه هستند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/e4f97

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: