فرماندار خلخال گفت:درمانور ساعت صفر امداد ونجات جاده‌ای این شهرستان نیروهای عمل کننده با حضور به موقع و با آمادگی مطلوب در صحنه حادثه فرضی حضور یافتند.

به گزارش خلخالیم فریدون بابایی دوشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: این مانور بدون اطلاع قبلی و با اجرای یک سناریوی وقوع حادثه رانندگی فرضی در مسیر جاده خلخال به امامزاده سید دانیال برگزار شد و نیروهای امدادی موفق به حضور در صحنه حادثه فرضی در کمترین زمان ممکن شدند.

رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران خلخال اظهارکرد: در ساعت 18 امشب وقوع یک حادثه فرضی تصادف دو دستگاه خودروی سواری و کشته و زخمی شدن سرنشینان خودورها در مسیر خلخال به امامزاده سید دانیال (ع) به پلیس 110 استان اردبیل،آتش نشانی،اورژانس، جمعیت هلال احمر و پلیس انتظامی خلخال اعلام شد.

وی اضافه کرد: پس از اعلام وقوع حادثه ماموران فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی خلخال با پنچ دقیقه زمان به عنوان سریعترین نیروهای عمل‌کننده در صحنه حاضر شدند، ماموران پلیس انتظامی ،آتش‌نشانی شهرداری و پلیس راه اردبیل نیز در کمتر از 15 دقیقه در محل حادثه حاضر شدند اما نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در وقت تعیین شده در صحنه حادثه حاضر نشدند.

بابایی بیان کرد: برگزاری این مانور بمناسبت گرامیداشت هفته ایمنی و کاهش اثرات بلایای طبیعی و با هدف ارزیابی و سنجش میزان آمادگی و توان نیروهای امدادی و خدمات رسان در رویارویی با حوادث برگزار و برخلاف مانور ساعت صفر سال گذشته نتیجه آن رضایت‌بخش بود.

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: