معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: این سازمان بدون محدودیت مالی و امکاناتی برای کمک به برف‌روبی و مشکلات دیگر ناشی از بارش برف در شهرستان خلخال آمادگی کامل دارد و اعتبار مورد نیاز برای این منظور تامین می‌شود.

 

به گزارش  خلخالیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، محمدباقر نوبخت پنجشنبه شب در تماس تلفنی با اکبر بهنامجو  استاندار اردبیل افزود: برای  رفع مشکلات ناشی از بارش برف سنگین در خلخال از جمله برف‌روبی راه‌های روستایی آمادگی کامل داریم تا تمامی امکانات بسیج شود و از لحاظ تامین بودجه و تامین ماشین‌آلات هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

استاندار اردبیل نیز ضمن تشکر از اعلام آمادگی رییس سازمان برنامه و بودجه و تاکید بر تسریع در رفع مشکلات بویژه برف‌روبی سریع راه‌ها و معابر اظهارداشت: ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات متعلق به ادارات ، شهرداری‌ها و استیجاری مشغول خدمات‌رسانی در شهرستان خلخال و روستاهای تابعه هستند و معاونان و مدیران‌کل مربوطه با همکاری فرمانداری برای مدیریت کمک‌رسانی در منطقه مستقر هستند.

در این حال معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل هم گفت: راه ۱۴۱ روستا در بارندگی برف اخیر در شهرستان خلخال مسدود شده بود که بیشتر این راه‌ها بازگشایی شده و راه ۳۰ روستای باقی مانده در حال بازگشایی است.

فرزاد قلندری افزود: با تلاش مسوولان ستاد مدیریت بحران در این شهرستان تشکیل و از قطعی برق و گاز جلوگیری شده است.

وی بیان‌کرد: معابر خلخال در حال برف‌روبی بوده و در حال حاضر ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

او گفت: برنامه‌ریزی مناسبی از سوی مسوولان انجام گرفته و مشکلی در تامین کالاهای اساسی در این شهرستان وجود ندارد.

قلندری اظهارداشت: در زمان بارش سنگین برف تاکنون به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر امدادرسانی شده است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ae251

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: