به گزارش خلخالیم، دادستان خلخال از بازداشت عاملان تیراندازی و ایجاد کنندگان اخلال در نظم عمومی و قدرت نمایی با اسلحه شکاری این شهرستان در کمتر از 12 ساعت خبر داد.

آرش جعفری در گفتگو با خلخالیم گفت : شامگاه چهارشنبه، به دنبال یک قضیه اتفاقی و بدون سبق تصمیم، درگیری لفظی در سطح شهر بین دو خودرو باپلاک غیربومی، بایک خودرو شهروند خلخالی که خودرو های با پلاک غیر بومی اقدام به کورس در خیابان اصلی خلخال کرده‌بود، در ادامه منجر به انجام حرکت غیرمتعارف و تیراندازی از طرف راننده یکی از خودروهای غریبه شده به طوریکه با اسلحه شکاری اقدام به تهدید، تعقیب در خیابان‌ اصلی و تیراندازی به سمت خودرو شهروند خلخالی می نماید، یک بار در میدان معلم اقدام به تیراندازی به سمت سپر خودرو و در میدان جانبازان هم به سمت لاستیک نموده و سپس متواری می شوند که خوشبختانه تلفات و خسارات جانی در پی نداشته است.

دادستان خلخال افزود، نیروی انتظامی خلخال بلافاصله وارد عمل شده و با همکاری اداره اطلاعات، در کمتر از 12 ساعت، اقدام به شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در یکی از روستاهای خلخال شدند که این اقدام و سرعت عمل پلیس و اطلاعات خلخال قابل تقدیر است

وی افزود: ضارب اهل یکی از روستاهای خلخال است که سالهاست ساکن شهر دیگری است و در سفر خود به خلخال، به همراه سایر همراهان مهمان خود، مرتکب این اقدام مجرمانه  شده است.

دادستان خلخال گفت : برای عاملان تیراندازی، به اتهام اخلال در نظم عمومی در شهر، قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت، قرار قانونی صادر  و روانه زندان شدند و تحقیقات ادامه دارد.

آرش جعفری ضمن تقدیر مجدد از نیروی انتظامی خلخال گفت : اخلال در نظم عمومی منطقه خط قرمز ماست و با کوچکترین اخلالگران نظم در منطقه به جد برخورد خواهد شد.

دادستان خلخال خطاب به اهالی شریف خلخال چند نکته اساسی را به شرح زیر متذکر شد:

1- دارندگان اسلحه مجاز، احساس مسئولیت کنند؛ در صورت حمل آن توسط افراد غیر مجاز اقدام به ابطال مجوز خواهد شد.

2- به عموم مردم شریف توصیه میشود با توجه اینکه حادثه اخیر حسب تحقیقات اولیه در اثر ناپختگی و احساسی و سن کم مرتکبین رخ داده بود به فرزندان خود نظارت کامل داشته در ساعات غیر متعارف شبانه از دادن خودرو اجتناب نمایند.

3- با هرگونه حرکات غیر متعارف خودرو ها در بلوارها خصوصا در ساعات پایانی شب برخورد قانونی خواهد شد و خودرو توقیف خواهد گردید.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/e2e1e

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: