مدیرکل پست استان گفت: پلاک‌های کد پستی هوشمند از الزامات سرشماری نفوس و مسکن در سال ۱۴۰۵ خواهد بود لذا ضرورت دارد تا در زمان باقیمانده نسبت به پیاده‌سازی کامل طرح جی.نف در شهرستان خلخال اقدام شود.

به گزارش خلخالیم، مهران ناظر در جلسه بررسی ارتباطات و زیرساخت‌های خلخال با اشاره به اهمیت اجرای پروژه جی.نف و نصب پلاک‌های کد پستی هوشمند اظهار کرد: تبادل اطلاعات و تطبیق نقشه‌های موجود ما بین پست و شهرداری به منظور احصای دقیق معابر فاقد نام، نامگذاری معابر و به هنگام سازی بانک اطلاعاتی املاک، اولین گام در پیاده سازی پروژه نظام ملی نشانی استاندارد خواهد بود.

وی نصب پلاک‌های کد پستی هوشمند که در برگیرنده اطلاعات جامع و کاملی از آدرس و اطلاعات ملک می‌باشد را مرحله نهایی از پروژه ملی جی.نف دانست.

وی  افزود: طرح جی نف در بخش شاهرود (شهر کلور) پیشرفت قابل توجهی داشته و پلاک کوبی ۱۰ رقمی تا پایان سال ۱۴۰۳ در شهرها و سپس تا پایان ۱۴۰۵ به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل پست استان لازمه نهایی شدن طرح جی نف را بررسی دقیق تعداد منازل دانست و گفت: به دلیل ساخت‌وسازهای انجام شده آمار دقیقی در دست نبوده و آمارگیری منازل باید به صورت سرشماری شده و دقیق در دست دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی بیان کرد: اجرایی شدن پروژه جی‌نف (‌GNAF‌) از اهمیت بالایی برخوردار است و به ضرورت تسریع در اجرای پروژه جی نف توسط اداره پست با همکاری شهرداری‌ها تاکید کرد.

لازم به توضیح است GNAF مخفف Geo Coded National Address File به معني «پايگاه نشانی استاندارد مكان محور» است كه امكان بررسی و صحت‌سنجی يك نشانی فيزيكی به همراه موقعيت و مختصات جغرافيايی آن را در كشور مقدور می‌سازد.

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

مطالب مرتبط:
طرح «پايگاه نشانی استاندارد مكان محور» در خلخال اجرا می شود

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a3665

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

امتیاز 5 خارج از 5 بر اساس 1 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

با عرض سلام خدمت همشهریان عزیز و تشکر ویژه از حضور برادر بسیار بزرگوارم جناب آقای مهران ناظر ، مدیریت محترم کل پست استان اردبیل. به استحضار عزیزان میرسانم در زمان مسئولیت اینجانب در اداره پست خلخال طی دو جلسه با شورای اسلامی شهر خلخال که در هر دو جلسه شهردار وقت نیز حضور داشتند طی صورت جلسه ای که در دفتر شورا ثبت و ضبط شد و به امضای اعضای جلسه رسید مقرر شد طرح فوق الاشاره در شهرستان خلخال...

با عرض سلام خدمت همشهریان عزیز و تشکر ویژه از حضور برادر بسیار بزرگوارم جناب آقای مهران ناظر ، مدیریت محترم کل پست استان اردبیل. به استحضار عزیزان میرسانم در زمان مسئولیت اینجانب در اداره پست خلخال طی دو جلسه با شورای اسلامی شهر خلخال که در هر دو جلسه شهردار وقت نیز حضور داشتند طی صورت جلسه ای که در دفتر شورا ثبت و ضبط شد و به امضای اعضای جلسه رسید مقرر شد طرح فوق الاشاره در شهرستان خلخال اجرایی شود ولی متاسفانه با سنگ اندازی تعدادی از آقایان شورای شهر که حالا هم عضو شورا هستند و به رسم ادب از گفتن اسمشان معذورم ، اجرایی نگردید. جناب آقای دکتر رادبه پرنده از افرادی بودند که مصرا خواستار اجرای طرح بودند. باتشکر فراوان رضاعموئی

ادامه مطلب
  1. 5 / 5
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: