با تلاش های شهرداری خلخال و اعضای شورای اسلامی شهر، بوستان جدید به مساحت حدود 12 هزار متر مربع و در امتداد خیابان شهید مدنی، در شهرک جانبازان ایجاد می شود.

به گزارش خلخالیم، هفته گذشته و همزمان با روز شوراهای اسلامی، کانال اطلاع رسانی شهرداری خلخال احداث این بوستان جدید را هدیه اعضای شورای اسلامی شهر به مردم شریف و نجیب شهر خلخال عنوان کرد.

بلال نوری عضوی شورای اسلامی شهر در گفتگو با خلخالیم گفت: بعد از تعیین تکلیف زمین های باغ رفیعی و باغ روایی، مطابق قانون، تغییر کاربری این زمین ها مشروط به تملک درصدی از زمین ها به نفع شهرداری خلخال به انجام رسید که زمینی که در اختیار شهرداری خلخال قرار گرفت، بخشی از آن جهت احداث معابر و خیابان ها لحاظ شده و مابقی آن جهت احداث بوستان تفریحی در نظر گرفته شده است.

وی افزود در این راستا و با حضور شهردار، اعضای شورای شهر و کادر امور فنی شهرداری، پروژه مهم بازگشایی انتهای خیابان شهید مدنی به عرض 14 متر و اتصال میدان شهید باکری به خیابان جانبازان و اقدامات اولیه برای ایجاد پارک و بوستان تفریحی به مساحت حدود 12000 متر مربع آغاز شد.

لازم به توضیح است که بوستان جدید در کنار رودخانه هیروچایی بوده و می تواند با طراحی و اجرای مناسب به یکی از جاذبه های گردشگری خلخال تبدیل شود.

لینک کوتاه:khalkhalim.com/dccd3

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: