دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان خلخال در جلسه این ستاد که بعد از ظهر امروز تشکیل شد، گفت : با توجه به ورود توده سامانه بارشی به شمال غرب از فردا اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان خلخال تا ۷۲ ساعت در آماده باش کامل خواهند بود

به گزارش خلخالیم رضا شکری در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان خلخال گفت : به دستور ستاد مدیریت بحران کشور، ستاد بحران در شهرستان‌ها در آماده باش کامل خواهند بود تا بتوانیم سامانه بارشی ورودی به شهرستان را به نحو احسن مدیریت کنیم

وی گفت : تصمیمات لازم به اعضای ستاد اعلام شده تا با تمام امکانات در خدمت ستاد باشند.

شکری افزود : از بدو ورود سامانه بارشی تا خروج سامانه از شهرستان کلیه عملیات عمرانی و ساختمانی در شهر تعطیل خواهد بود.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان تصریح کرد؛ طبق اطلاعیه صادره از ستاد مدیریت بحران کشور، لازم است به دهیاران اعلام شود که محدودیت تردد در جاده های روستایی کنترل گردد و سوخت روستاها تا فردا تامین شود.

شکری افزود : لازم است دانشکده علوم پزشکی تدابیری را اتخاذ نماید طوریکه مریض‌های بدحال و مادران باردار در سریعترین زمان ممکن به شهر و بخش ها انتقال یابند.

وی گفت : درصورت تشدید شرایط بحرانی، تردد در گردنه الماس با هماهنگی پلیس راه و راهداری شهرستان های خلخال و تالش ممنوع خواهد شد.

شکری تصریح کرد: تمامی اعضای مدیریت بحران و دستگاهای اجرایی بصورت آماده باش بوده و حتی نیروی های قراردادی و شرکتی این دستگاه‌ها هم در آماده باش بوده و مرخصی‌ها هم لغو می باشد.

شکری افزود : بحث مصرف گاز در شهرستان هم بالا بوده که باید افت فشار هر لحظه کنترل گردد و نانوایان نیز اعلام شود که سوخت دوگانه خود رافعال کنند.

 

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c473d

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: