فرماندار خلخال از بهره‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎برداری ۷۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲۲۱ میلیارد تومان در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خلخالیم، سید جواد یحیی‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎زاده در نشست با اصحاب رسانه که در محل فرمانداری خلخال برگزار شد، گفت: در سال گذشته پروژه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های افتتاح شده ۵۲ پروژه با اعتبار۹۶ میلیارد تومان بود که امسال 230درصد نسبت به سال گذشته افزایش اعتبار شده است.

وی اضافه کرد: پروژه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های قابل افتتاح در هفته دولت ۶۱ پروژه عمرانی و ۸ پروژه اقتصادی خواهد بود که ۱۳ پروژه در بخش مرکزی با اعتبار۳۶ میلیارد تومان، بخش شاهرود ۹ پروژه ۱۴میلیارد تومان، بخش خورش‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎رستم ۲۴ پروژه با اعتبار۷۸ میلیارد تومان و ۱۱ پروژه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های شهری با اعتبار ۴۶ میلیاردتومان در هفته دولت به بهره‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎برداری خواهد رسید.

وی افزود: بزودی آئین رسمی کلنگ‎‎‎‎‎‎‎زنی تونل الماس با حضور مقامات استانی و شهرستانی آغاز خواهد شد و در حال حاضر پیمانکار در حال تجهیز کارگاه و مستقر کردن ماشین آلات در محل ورودی تونل است. طول این تونل ۲۰۶۸ متر است و برای اجرای آن ۹۸۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با انتقاد از راهبندان سه راهی امامزاده سیددانیال که موجب نارضایتی شهروندان شده است، گفت: در جلسه شورای ترافیک خلخال مقرر گردید برای رفع آن چاره اندیشی شود.

یحیی زاده به معضل کمبود سرویس‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های بهداشتی عمومی سطح شهر اشاره کرده و افزود: طی نشست با شورای شهر و شهرداری مقرر گردید چندین چشمه سرویس بهداشتی به همراه نمازخانه و بوفه در دو پارک چمران و ارم احداث گردد. همچنین مقرر شد در خیابان سی‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎متری در حیاط مسجد علی‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ابن‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ابیطالب نیز چند چشمه سرویس بهداشتی احداث گردد. همچنین  در ۵ نقطه از شهر نیز اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی نسبت به احداث سرویس‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های بهداشتی اقدام خواهد کرد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ecd02

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 


 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: