طراح و سرپرست کارگاه پروژه قصر چوبی ازناو از بهره برداری پروژه گردشگری قصر چوبی ازناو در دهه فجر امسال خبر داد.

احسان شریف در گفتگو با خبرنگار خلخالیم افزود: پروژه گردشگری قصر چوبی ازناو، در تابستان 96 استارت خورد و با هزینه کرد مبلغ 21 میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید

وی گفت : برای این پروژه 2میلیارد و 500میلیون تومان تسهیلات استفاده شده است و مابقی این پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی و خود شرکت و برادران شاد هزینه شده است.

شریف گفت : این پروژه برای 50 نفر، اشتغالزائی مستقیم خواهد شد و در تلاش هستیم با افزایش فاز نمایشگاه صنایع دستی، سطح اشتغال زائی این مجتمع را بالا ببریم.

طراح و سرپرست کارگاه پروژه قصر چوبی ازناو گفت : سوئیت های اقامتی مدرن چوبی با امکانات رفاهی کامل شامل حمام، توالت فرنگی، سینک ظرفشویی، گرمایش پکیج، آلاچیق‌های چوبی مدرن با امکان گرمایش با استفاده از کرسی در زمستان، رستوران و تالار پذیرایی با گنجایش حداقل 450 نفر، مجموعه روف گاردن (بام سبز) و کافی شاپ با لیست منو غذاهای ایرانی و خارجی در این پروژه تعریف  و اجرا شده است.

شریف تصریح کرد: با توجه به قرارگیری در منطقه نمونه گردشگری ازناو، تمامی زیرساخت ها به عهده دولت بوده که تا به امروز نیمی از این تعهد ها عملی شده است.

وی افزود: برای توسعه منطقه، موانع زمانبر بروکراسی اداری باید برای سرمایه‌گذاران رفع شود و نحوه پرداخت تسهیلات از سوی  بانک‌ها به سرمایه‌گذاران و هزینه کرد این تسهیلات باید با نظارت های بیشتری همراه باشد.

شریف در پایان این گفتگو اظهار کرد حضور جدی و دلسوزانه برادران شاد در منطقه خلخال، از شروع پروژه  تا به امروز اثبات شده است و با امید خدای مهربان، طرح های تولیدی صنایع دستی که با قدرت در حال فعالیت بوده و طرح های جدید گردشگری و صنعتی خوبی در دست اقدام و در حال مجوز گیری داریم و از همه سرمایه‌گذران و مسئولین و کارمندان دولتی در خواست داریم تا همگی دست به دست هم بدهیم و خلخال، این بهشت زیبا را به تمام دنیا معرفی کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

http://up.khalkhalim.com/uploads/160569301846411.jpg

 

 

 

 

خبرنگار: محمدعلی کریمی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/d9a7f

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: