فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خلخال گفت: امسال كشفيات مواد محترقه دست ساز در خلخال در مقايسه با پارسال افزايش داشته است.

سرهنگ موسوی در گفتگو با خلخالیم اظهار داشت: متاسفانه هر سال با نزدیک شدن به چهارشنبه سوری آخر سال، صدای مهیب انواع انفجارها در کوچه پس کوچه‌های شهر خلخال آرامش مردم را سلب می‌کند و پیشاپیش خبر از حوادث بد دیگر در ثبت آمار حوادث می‌دهد.

وی افزود: مواد محترقه دست ساز بسيار خطرناك بوده و صدمات غيرقابل جبران جسمی را برای فرد حادثه دیده و خانواده‎‎‎‎‎‎‎‎های آنان در بر دارد لذا به والدين و خانواده‎‎‎‎‎‎ها توصيه اکید می‎‎‎‎‎‎‎شود كه در اين ايام بيشتر مراقب فرزندان خود باشند.

وی تصریح کرد: ایام تعطیلات زمانی است که سرقت‎‎‎‎‎‎‎‎ها بویژه از منازل افزایش می‌یابد که در این زمینه مردم با رعایت برخی نکات و استفاده از ابزارهای ساده می‌توانند تا حد زیادی از سرقت اموال و وسایل خود پیشگیری کنند.

 فرمانده انتظامی خلخال ادامه داد: استفاده از درب‌های ضد سرقت، آژیر خطر و استفاده از دوربین بویژه در آپارتمان‎‎‎‎‎‎‎‎ها می‌تواند رفت و آمد افراد را کنترل کرده و در نتیجه از احتمال سرقت منزل و خودرو در آن مجموعه بکاهد.

وی توصیه کرد: افراد پس از ترک منزل، آن را به یکی از اقوام یا همسایه‌های مورد اعتماد خود بسپارند و آنها نیز دقت کنند اگر فرد و افرادی ناشناس در اطراف ساختمان تردد دارند موضوع را به صاحبخانه اطلاع دهند.

خبرنگار: جواد فرامرزی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/cc64a

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: