جلسه هیأت ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و با ارتقا مرتبه علمی ۳ عضو هیأت علمی به استادی موافقت شد. 

به گزارش خلخالیم به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال، در این جلسه پس از بحث و بررسی پرونده ها، 3 عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند که از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال با ارتقا مرتبه علمی دکتر علی شفقت لنبر عضو هیأت علمی این واحد به مرتبه استادی موافقت شد. 

دکتر علی شفقت لنبر با مدرک دکتری تخصصی شیمی آلی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال است که تا کنون موفق به ارائه 197 مقاله علمی شامل  88 مقاله ISI، شش مقاله علمی پژوهشی، 105 مقاله کنفرانسی ملی و بین المللی، تألیف ۲ کتاب و اجرای ۳۱ طرح پژوهشی و ۴ طرح ملی شده است.

ساخت داروهای گیاهی کیداتیران «Kidatiran»، هیرولیو «Hiroliv»، نانو داروی ضد زخم و سوختگی و حساسیت های پوستی، نانو داروی گیاهی برای رفع بواسیر و شقاق و مشکلات آن، قرص لاغر کننده جدید با ترکیبات مؤثره گیاهی، استخراج و خالص سازی مواد مؤثره دارویی از منابع گیاهی و کاربرد آنها در ساخت داروهای نو ترکیب، ساخت محلول های تقویت کننده مو، فرمولاسیون و ساخت داروی ضد آرتروز و ضد درد زانو، استخراج و تعیین ساختار 8 ترکیب جدید فلاونوئیدی و کالکونی با اسامی خلخالوئید و ... از یافته های علمی و پژوهشی دکتر شفقت لنبر است.

دکتر شفقت لنبر در سال ۹۰ به عنوان پژوهشگر برتر استانی و در سال ۹۱  موفق به دریافت جایزه پژوهشگر نمونه کشوری در گروه علوم پایه و در چندین سال متوالی به عنوان پژوهشگر برگزیده انتخاب شده است. وی همچنین اقدام به تولید محصولات دانش بنیانی کرده است که ۴ مورد از آنها دارای مجموع TRL برابر ۲۲ در سامانه ایران تک هاب به ثبت رسیده است و یک مورد از آنها نیز به مرحله تجاری سازی رسیده است.

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/f9c7b

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (2)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

با عرض تبریک خدمت دکتر شفقت عزیز
باعث افتخار و مباهات خلخال

This comment was minimized by the moderator on the site

عرض تبریک به جامعه علمی شهر خلخال
دکتر شفقت مایه افتخار و مباهات ما هستند.

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: