دو تن از اعضای کمپین پیگیری پروژه کلور- درام، طی بازدید میدانی که از پروژه داشتند، صحت گزارش‌های مردمی رسیده و مندرج در سایت خلخالیم مبنی بر خروج ادوات از کارگاه را تأیید کردند.

به گفته این عزیزان، هفتاد درصد ادوات از کارگاه خارج شده و دستور خروج سی درصد مابقی نیز صادر شده بود تا امروز اجرا شود ولی با توجه به اطلاع رسانی‌های دیروز در سایت و کانال خلخالیم و انتشار اخبار مشابه در فضای مجازی و گروه‌های مختلف تلگرامی، توافقات تلفنی بین مدیر کل راه و شهرسازی استان و پیمانکار این پروژه مبنی بر منتفی کردن خروج ادوات باقی مانده و حتی بازگرداندن ماشین آلات صورت پذیرفته است.

بنا به گفته این عزیزان، مقرر شده تا طی یک هفته برخی مطالبات پیمانکار پرداخت شود و با برگرداندن تجهیزات، پیمانکار دوباره به شرایط فعال کامل برگردد.

از طرفی، صبح امروز، استاندار اردبیل به همراه هیئت همراه با نوبخت، معاون رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه دیدار داشتند و مقرر شد ۱۰۰ میلیارد تومان برای پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور، از جمله پروژه کلور درام، ابلاغ و طی یک هفته آتی قسمتی از بدهی دولت به پیمانکار کلور - درام پرداخت شود.

لازم به ذکر است سید غنی نظری، نماینده اهالی شریف خلخال و کوثر و مشاوران ایشان به محض مطلع شدن از تعطیلی پروژه، بصورت جدی طی مذاکره با استاندار و مسئولین مربوطه، پیگیر فعالیت مجدد پروژه بودند.

 

اخبار مرتبط متعاقباً به اطلاع عموم همشهریان گرامی خواهد رسید.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ed459

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: