فعالیت پروژه احداث کمربندی شهر خلخال پس از پنج سال توقف با واگذاری به یک پیمانکار جدید آغاز شد.

یه گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل روز دوشنبه گفت: این پروژه قطعه چهار راه اصلی خلخال - فیروزآباد است که بدلیل ضعف پیمانکار مجری متوقف شده بود.

علی یوسف‌زاده اظهارداشت: با خلع ید پیمانکار قبلی اجرای این پروژه به طول ۴.۵ کیلومتر آغاز و با تکمیل و افتتاح آن ضمن حل مشکل ترافیکی خیابان‌های واقع در مبداء ورودی بویژه خودروهای سنگین از جاده فیروزآباد به شهر خلخال ترافیک منطقه شمال غربی شهر به سمت جاده‌های خلخال - اسالم و خلخال - پونل در بخش جنوب شرقی هدایت خواهد شد.

او گفت: این پروژه با پیش‌بینی احدث کمربندی خلخال بصورت چهاربانده با قرارداد اولیه ۱۹ میلیارد ریال به پیمانکار جدید واگذار شده و اعتبار موردنیاز آن از محل‌های اعتباری مختلف تامین خواهد شد.

وی افزود: برای تکمیل این پروژه و سه تقاطع غیر همسطح در مسیر جاده خلخال به فیروزآباد در مجموع ۷۸۰ میلیارد ریال نیاز است که با توجه به اهمیت تکمیل آن در اولویت طرح‌های راه‌سازی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل قرارگرفته است.

او همچنین گفت: کمربندی خلخال به عنوان فاز چهار راه اصلی خلخال- فیروزآباد و بخشی از پروژه ملی راه رضوانشهر ، خلخال ، میانه به میاندوآب است که همزمان با عملیات اجرایی راه فیروزآباد آغاز شده ولی بدلایل مختلفی در مقاطع زمانی مختلف متوقف و تعطیل شده است.

او بیان کرد: در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به اجرای پروژه‌های راه‌سازی خلخال و ارتقای شاخص راه‌های ارتباطی این شهرستان شده و این امر سبب افزایش میانگین شاخص بهره‌مندی مردم منطقه از راه‌های اصلی ، فرعی و راه ارتباطی آسفالت روستایی شده است.

 

لینک کوتاه :khalkhalim.com /ce545

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 


 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: