استاندار اردبیل در سفر به خلخال، از تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی به پروژه کلور -درام خبر داد

به گزارش خلخالیم استاندار اردبیل در سفر یک روزه به شهرستان خلخال به همراه مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و مسکن و راه و شهرسازی از جاده کلور درام بازدید کرد.

بهنامجو گفت  : اعتبارات این پروژه با پیگیری مسکن و شهرسازی افزایش یافته و پیشرفت آن رضایت بخش است و  پروژه حیاتی برای استان در سطح استان بالاترین اعتبارات را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد : قطعه دوم این پروژه در آینده به پیمانکار واگذار خواهد شد و از کیلومتر ۱۷ تا ۴۱ هم جهاد نصر زنجان با ۴۱ دستگاه سنگین با تمام توان پروژه را ادامه می دهد و از تابستان امسال ۱۰ کیلومتر آماده بیس بوده و زیر آسفالت خواهد رفت.

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر هم در این بازدید گفت : پروژه کلور درام برای استان نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در سال گذشته ۳۴ میلیارد تومان اعتبار تزریق شده است

سید غنی نظری افزود: ۲۸ اسفند سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار بانک مسکن به نام این پروژه ثبت شد که با انتخاب پیمانکار به پروژه اختصاص خواهد یافت.

وی ضمن تقدیر از ادارات کل برنامه بودجه، راهداری و راه و شهرسازی از بابت پیگیری اعتبارات پروژه افزود: تا بهمن ماه کلیه مطالبات پیمانکار پرداخت شده است.

نظری با ابراز نارضایتی از برخی‌ مطالب منتشر شده در فضای مجازی گفت : گاهی اوقات حجم کاری این پروژه زیر سوال می‌رود که دعوت می کنیم بازدیدهایی از این پروژه داشته باشند و با اطلاعات کافی اقدام به نوشتن مطالب نمایند.

 

لازم به ذکر است که در تاریخ ۲۲ بهمن 1399 استاندار اردبیل، ضمن سفر به خلخال، از تخصیص همین ۱۰۰ میلیارد تومان به پروژه راه اصلی خلخال-منجیل معروف به پروژه کلور درام خبر داده بود.

مطالب مرتبط :

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر برای پروژه کلور - درام (22 بهمن ۹۹)

پروژه راه اصلی خلخال - منجیل (رصد کلی پروژه)

 

لینک کوتاه : khalkhalim.com/d20f5

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: