با عرض تبریک آغاز دهه مبارک فجر به هموطنان بزرگوار، روز یکشنبه 12 بهمن 99 طی رصد و بازدید از پروژه خلخال طارم منجیل در حوزه زنجان، الحمدلله عوامل شرکت "گوهر رود" پیمانکار پروژه مشغول کار بودند اما پیمانکار مربوطه از عدم وصول مطالبات گله‌مند بود.

به گزارش خلخالیم، در این رصد، مدیر شرکت گوهر، مهندس حاج مراد دیبی مهر به همراه مهندس محمودی از پروژه بازدید داشتند، دقایقی باهم هم‌کلام شدیم و مشکلات پروژه در حوزه زنجان از زبان این عزیزان بازگو شد.

مهندس دیبی مهر مدیریت شرکت از وصول نشدن مطالبات پیمانکار از سال ۹۷ گلایه داشت و اینکه از سال ۹۷ شرکت دریافتی نداشته‌است و این امر موجب شده کارها به کندی پیش برود تا جایی که مسئولین استان زنجان تصمیم دارند پروژه تعطیل شود ولی بنده به خاطر اعتبار شرکت، هنوز کار را ادامه میدهم و اگر مشکلات مرتفع نگردد مجبور خواهیم شد تصمیم دیگری اتخاذ کنیم.

مدیر گوهر رود گفت : در حال حاضر شرکت گوهر رود حدود ۱۳ میلیارد تومان طلب دارد ولی مسئولین استان زنجان همکاری لازم را ندارند؛ امیدوارم نمایندگان محترم استان زنجان و نماینده محترم شهرستان خلخال و کوثر پیگیریهای لازم برای مشکلات پروژه خلخال طارم منجیل در هر دو حوزه شهرستان‌های خلخال و طارم را داشته باشند، چون پروژه فوق مکمل هم هستند وکندی کار پروژه در حوزه زنجان و یا خلخال موجب تاخیر در بهره‌برداری کل پروژه خواهد بود.

گزارش و تصاویر : صالح غریبی

 

http://up.khalkhalim.com/uploads/161212073729751.jpg

 

 

 

 

 

 

 مطالب مرتبط :

پروژه راه اصلی خلخال - منجیل (30٪)

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a8371

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: