سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خلخال گفت: بیماران مبتلا به کرونا و جانباختگان آن در این شهرستان رو به افزایش بوده و توقف این روند نیازمند عزم عمومی در رعایت موارد پیشگیرانه است.

به گزارش خلخالیم دکتر سجاد رحیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد جان‌باختگان بیماری کرونا در خلخال به ۳۴ نفر رسیده و  و مجموع مبتلایان نیز تاکنون  از مرز ۵۰۰ نفر گذشته است.

وی اظهارداشت: در ۲۴ ساعت گذشته 2 بیمار کرونایی جدید در بیمارستان خلخال بستری شده و یک بیمار نیز جان باخته است.

او گفت: هم‌اکنون هفت بیمار در بخش کرونای بیمارستان خلخال بستری هستند و در این مدت بیماران ترخیص شده و بهبود یافته صفر بوده است.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع بیماری کرونا در خلخال  از مجموع بیش از یک هزار نفر مشکوک به کرونا ۵۰۵ نفر موارد مثبت به این بیماری در این شهرستان به ثبت رسیده است، افزود: بی‌تفاوتی و بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در عزاداری‌های ماه محرم بحران ابتلا به این بیماری مهلک را بدنبال خواهد داشت.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی خلخال با توصیه به افراد بالای ۶۰ سال برای پرهیز از حضور در مراسم و آیین‌های عزاداری محرم گفت: برغم افزایش شدت بازرسی و نظارت بر عملکرد بازار و فعالیت‌های اجتماعی از سوی گروه‌های نظارت بهداشتی ، نیروی انتظامی ، اداره صمت ، دامپزشکی ، بهداشت محیط ، تعزیرات حکومتی ، ستاد قرارگاه زیستی، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی آمار ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان همچنان رو به افزایش بوده و خلخال از لحاظ سطح بیماری کرونا نارنجی و در حالت هشدار قرار دارد.

لینک کوتاه : khalkhalim.com/bd153

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: