سرپرست دانشکده علوم پزشکی خلخال  از رشد ۴/۵ درصدی مراجعه به مراکز جامع خدمات سلامت و بیمارستان بر اثر بیماری کرونا خبر داد.

دکتر رحیمی در مصاحبه با خلخالیم  گفت : بیماران  بستری  22 درصد و  ابتلا به بیماری کرونا  با جواب آزمایش مثبت 8 درصد نسبت به هفته گذشته در خلخال افزایش یافته است .

وی افزود : وضعیت شهرستان کماکان در حالت زرد بوده و  امروز جمعه 27 تیرماه تعداد بستری های بیماران کرونا در بیمارستان امام خمینی ره خلخال  به 13 نفر رسید.

سرپرست علوم پزشکی خلخال، خستگی شهروندان از اجرای پروتکل‌های بهداشتی را نگران‌کننده‌ترین خطر استمرار اپیدمی عنوان کرد و گفت: در پیک جدید هنوز به ثبات نرسیده ایم و خطر آن باید جدی‌تر تلقی شود.

سهم بیمارانی که از مجموع بخش‌های بهداشتی و درمانی به عنوان مراجعین سرپایی مراجعه کرده و بعد بستری شده‌اند، در ۲۴ ساعت گذشته از 4/1 به 2/2 درصد رسیده که افزایش مختصری را نشان می‌دهد که می‌تواند منجر به بروز ساده انگاری اجتماعی شود و به‌صورت تصاعدی افزایش موارد ابتلا را در پی خواهد داشت.

دکتر رحیمی مسئولان ادارات را موظف به جلوگیری از حضور افراد علامت‌دار دانست و تاکید نمودند: پرسنلی که نتایج تست آنها مثبت می شود اجبارا دو هفته در منزل قرنطینه شوند و روسای ادارات مانع از حضور آنها در محل کار شوند. و ممانعت از فعالیت آبدارخانه‌ها و عدم پذیرایی در ضمن کار و جلسات را برای پیشگیری از ابتلا به بیماری الزامی دانست.

 

لینک کوتاه : khalkhalim.com /b148f

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: