رئیس بیمارستان امام خمینی خلخال با بیان اینکه خلخال ظرفیت‌های گسترده‌ای در حوزه سلامت دارد، گفت: با اتمام پروژه تکمیل ساختمان اورژانس، 32 تخت به تخت های بیمارستان خلخال اضافه خواهد شد.

حامدی در گفتگو با خلخالیم اظهار داشت: پروژه توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی خلخال با هدف افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی و جوابگو نبودن اورژانس فعلی و بدنبال افزایش مراجعات بیمارستان‌های دولتی طراحی شده است.

وی افزود: برای اجرای این پروژه تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد تومان از سوی وزارت بهداشت و منابع داخلی هزینه شده است و بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با اتمام پروژه ساختمان اورژانس خلخال ۳۲ تخت به تخت‌های بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال اضافه می‌شود و با این افزایش مجموع تخت‌های بیمارستان امام خمینی این شهر به بیش از ۱۷۰ تخت بیمارستانی جهت خدمت به مردم خواهد رسید.

 رئیس بیمارستان امام خمینی خلخال بیان کرد: اعتبار پیش نیاز برای تکمیل این طرح به صورت کامل و مرحله معماری این پروژه بیش از ۷۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که درصورت تامین اعتبار در عرض ۱۸_۲۴ماه تحویل داده می‌شود و همچنین در کنار این پروژه، ۲ بخش فوق تخصصی گوارش -هماتولوژی و ICU جنرال در این ساختمان طراحی شده که راه‌اندازی خواهد شد. 
 
لازم به ذکر است که از اوایل مهر ماه امسال پروژه زیباسازی محوطه بیمارستان با بهسازی و آسفالت معابر و جدول‌کشی و خط‌کشی محوطه بیمارستان و رسیدگی به فضای سبز انجام شده که در مجموع بیش از سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از منابع داخلی هزینه شده است.

 

 

 

 خبرنگار: سیما جلیلی

انتشار: مسعود شیرعلی پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ba7d3

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: