معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خلخال با تاکید بر لزوم جدی گرفتن واکسیناسیون علیه کرونا توسط خانواده‌ها اعلام کرد: تاکنون 31.5 درصد از کودکان 5 تا 9 سال در خلخال واکسن زده‎‎‎‎‎‎‎‎اند.

به گزارش خلخالیم دکتر زهرا هاشمپور گفت: هم اکنون خلخال در وضعیت زرد کرونا قرار دارد و با توجه به نزدیک شدن جشن نوروز، از مردم میخواهیم که رعایت پروتکل‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی در رابطه با رعایت پروتکل‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها در ایام جشن و تعطیلات نوروز افزود: همچنان رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک مناسب و پرهیز از حضور در مکان‎‎‎‎‎‎‎‎های شلوغ مهمترین توصیه ما می‎‎‎‎‎‎‎‎باشد و این درحالی است که در صورت عدم رعایت این موارد متاسفانه ممکن است علیرغم کم بودن تعداد موارد بستری امیکرون، با چالش جدی‎‎‎‎‎‎‎تری مواجه شویم.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خلخال اظهار داشت: طرح خانه به خانه واکسیناسیون که از روز پنجشنبه با محوریت هر پایگاه بسیج یک مرکز واکسیناسیون است، آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: این طرح برای بردن واکسن برای افرادی که نزدیک به پایگاه یا مرکز تزریق نیستند و  یا عدم توان مراجعه دارند به شکل خانه به خانه و تزریق واکسن انجام می‎‎‎‎‎‎پذیرد.

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/f3f6c

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: