معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خلخال از برگزاری هفته ملی سلامت مردان در خلخال خبر داد و گفت: شعار این هفته «مشارکت مردان، واکسیناسیون حداکثری(کرونا)، محافظت جمعی » است.

دکتر زهرا هاشمپور در گفتگو با خلخالیم اظهار داشت: برنامه‌های این هفته با هدف تلاش برای افزایش آگاهی مردان و تشویق آنان به مشارکت در توسعه برنامه‌های بهداشتی پایه و واکسیناسیون که می‎‎‎‎‎تواند به عبور جامعه از این بحران کمک کند، برگزار می‎‎‎‎‎‎شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز این هفته در حالی آغاز شده که همه گیری کووید ١٩ با ورود سویه جدید اومیکرون اهمیت توجه همگانی به اصول اولیه پیشگیری از این بیماری شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، شستشو و ضد عفونی کردن دست‎‎‎‎‎‎‎ها و انجام واکسیناسیون را بیشتر کرده است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خلخال گفت: به مناسبت این هفته، کانون سلامت دانشجویان دانشکده علوم پزشکی خلخال اقدام به برپایی چادر سلامت در پارک بازنشتگان و انجام خدمات سنجش فشار و قندخون و HIV نمودند.

وی همچنین اضافه کرد: روز شنبه 7 اسفندماه هم ویزیت رایگان آقایان در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی انجام می‎‎‎‎‎‎‎‎‎پذیرد.

 

 

خبرنگار: محمدعلی کریمی
انتشار: سیما جلیلی

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a0680

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: