بر اساس تصمیم ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا استان اردبیل که به سازمانهای مربوطه نیز ابلاغ شده است، درج هر گونه آگهی تجمعات مراسمی در سطح شهر و کانال‌های تلگرامی ممنوع است.

به گزارش خلخالیم، در بند یکم صورتجلسه ستاد مدیریت و کنترل بیماری‌ کرونا استان آمده است : با عنایت بر اعلام الگوی غالب انتقال بیماری از طریق گردهم‌آیی‌ها و تجمعات مراسمی، مقرر گردید اقداماتی به شرح زیر در دستور کار تمامی شهرستان‌های استان قرار گیرد.

- برگزاری جلسه با روزنامه نگاران و ادمین‌ کانال‌های اجتماعی در تمامی شهرستان‌ها برای ورود به موضوع فرهنگ سازی و ترویج الگوی رعایت پروتکل‌ها، عدم برگزاری مراسمات تجمعی، استفاده بهینه از ماسک و ...

- ممنوعیت انتشار و نصب هر گونه آگهی در داخل شهر و یا استفاده از سایر شیوه های اطلاع رسانی اعم از تلفنی و کانال‌ها

- ممنوعیت هر گونه عرضه قلیان در قلیانسراها، کافه‌ها، چایخانه‌ها، سفره‌خانه‌ها، غذاخوری ها و ...

-بهره‌گیری از بیانات ائمه جمعه، روحانیت معزز و حوزه‌های علمیه به منظور حضور پررنگ در عرصه امر به معروف و نهی از منکر با ماهیت کرونا

- عدم برگزاری جلسات بالای ۱۰ نفر در ادارات تا اطلاع ثانوی

- حذف سرو غذا و صبحانه و میوه در ادارات تا اطلاع ثانوی.

 

 لازم به ذکر است، با توجه به ممنوعیت درج هر گونه آگهی تجمعات مراسمی که در صورتجلسه اشاره شده است، این آگهی ها شامل انواع آگهی ها اعم از مراسم ترحیم، عروسی، مذهبی و تجمعات مختلف بوده و همه موارد را شامل می‌شود. و این ممنوعیت چه در قالب فراخوان در فضای مجازی و چه بصورت چاپ آگهی و بنر و توزیع و نصب آن در سطح شهر نیز می باشد.

در این راستا و بر اساس ابلاغیه رسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال به مدیر مسئول خلخالیم، کانال خلخالیم تا اطلاع ثانوی از درج زمان و مکان برگزاری مراسم ترحیم معذور خواهد بود.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b8880

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: