رئیس دادگستری شهرستان خلخال گفت: 6 زندانی جرائم غیر‎عمد و مالی در خلخال برای آزادی چشم به راه کمک خیرین هستند.

به گزارش خلخالیم، علی نباتی در جلسه آزادسازی زندانیان جرائم غیر‎عمد در خلخال افزود: امسال نیز همانند سال گذشته با توجه به مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری جشن گلریزان به صورت حضوری، این اقدام با برنامه‎‎ ریزی های انجام شده در قالب فضای مجازی برگزار می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎شود.

‎‎‎وی ادامه داد: در جشن‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های گلریزان سال‌های گذشته، خلخال سه سال متوالی رتبه نخست را در بین شهرستان‌های استان اردبیل کسب کرده است که این نشان از متدین و خیر بودن اهالی شهرستان خلخال دارد. وی هم‎چنین ضمن تشکر از اهالی شهرستان خلخال با تاکید بر نقش مهم رسانه در رابطه با این موضوع به همکاری هرچه بیشتر کاربران فضای مجازی تاکید کرد تا با اطلاع‎‎‎‎‎‎رسانی بیشتر خود، زمینه کمک مردم و خیرین را فراهم کنند.

 رئیس زندان خلخال نیز گفت: با توجه به حمایت های مادی از زندانیان، وجود چنین سابقه‎‎‎‎‎‎‎‎ای در زندگی آن‎‎‎‎ها تأثیر فراوان می‎‎‎‎‎گذارد و امکان بازگشت آن‎ها به عنوان یک فرد عادی به جامعه با مشکلات زیادی مواجه می‎‎‎‎‎‎‎شود و حتی ممکن است فرزندان آنها نیز در معرض آسیب‎‎‎‎‎های جبران ناپذیر اجتماعی و روحی قرار گیرند.

ناصری با تاکید به تلاش برای کاهش زندانیان افزود: کمک‎‎‎‎‎های مالی به زندانیان با جرائم غیر‎عمد از طریق حوزه ستاد دیه و مساعدت‎‎‎‎‎‎های خیرین تأمین می‎‎‎‎‎‎‎‎شود که ستاد دیه از طریق کمک‎‎‎‎‎های مالی خیرین، وام بلاعوض برای زندانیانی که ضامن ندارند و برای زندانیانی که ضامن دارند وام بدون درصد یا درنهایت وام 4درصد با بازپرداخت طولانی ارائه می‎‎‎‎‎دهد.

لازم به ذکر است که سال گذشته در خلخال، 22 نفر زندانی با جرائم غیر‎‎‎عمد وجود داشت که از این تعداد 14 نفر از طریق ستاد دیه و 8 نفر با کمک مالی خیرین آزاد شدند.

خبرنگار: سیما جلیلی

لینک کوتاه: khalkhalim.com/f49b4

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: