فاطمه غلامی از آموزگاران خوش‌نام مدرسه رقیه روستای لرد از توابع بخش شاهرود شهرستان خلخال با هزینه شخصی خود اقدام به تهیه سه دستگاه تبلت برای دانش‌آموزان خود کرد

به گزارش خلخالیم به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بخش شاهرود، سرکار خانم فاطمه غلامی کرین از آموزگاران فعال مدرسه رقیه لرد با هزینه‌ی شخصی خودشان و هزینه کرد بالغ بر حدود 100 میلیون ریال، اقدام به تهیه 3 عدد تبلت برای دانش آموزان خود کردند که این حرکت ارزشمند مورد تحسین قرار گرفته است.

بابک شهریاری رئیس اداره آموزش و پرورش شاهرود در پیامی ضمن تقدیر از سرکار خانم غلامی اظهار داشت: کار نیکوی انفاق و کمک به عزیزان، موهبتی است که خداوند منان هر کسی را نصیب نخواهد کرد. آنانکه با روح بلند و مناعت طبع، با دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده همنوعان خود را چون خویش دوست دارند و شیرینی و طعم خوش زندگی را برای دیگران نیز آرزو می کنند، به یقین در پیشگاه حق تعالی عزیزند و گرامی و از بهترین پاداش ها برخوردار.

شایان ذکر است که باتوجه به برگزاری کلاس های درسی در فضای مجازی 3 نفر از دانش آموزان کلاس ایشان فاقد تبلت بودند که با همت خیرخواهانه این معلم عزیز به شبکه ی شاد پیوستند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b7591

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: