مدیرکل مخابرات استان اردبیل گفت:با بالا رفتن هزینه‌ها و گرانی تجهیزات مخابراتی و ثابت ماندن هجده ساله تعرفه تلفن ثابت، امکان ادامه خدمات رسانی با مشکلات عدیده‌ایی مواجه شده است.

به گزارش خلخالیم،  دکتر اسمعیل‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎زاده طی مصاحبه مطبوعاتی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: با وجود تحریم‌های ظالمانه و به تبع آن افزایش قیمت تجهیزات مخابراتی و هزینه‌های جاری شرکت مخابرات و ثابت ماندن تعرفه تلفن ثابت، شرکت مخابرات با مشکلات عدیده‌ایی مواجه شده است اگرچه این امر باعث مظلومیت مخابرات شده است ولی این شرکت، عرضه بهتر سرویس و حل مشکل مردم را وظیفه خود می‌داند.

وی همچنین افزود: شرکت مخابرات وظیفه ذاتی خود می‌داند تا برای ارتقاء شاُن مخابرات و بالندگی آن در فن‌آوری اطلاعات، سرعت و حجم تبادل اطلاعات را به حداکثر ممکن برساند و بدین منظور برای توسعه زیرساخت آن فیبر نوری را به اقصی نقاط استان مخصوصا روستاها برده است بطوریکه در سه سال گذشته مصرف روزانه دیتا شش برابر افزایش یافته و به ۱۸۰ ترابایت رسیده است.

مدیرکل مخابرات استان اردبیل بیان کرد: با وجود تمامی تلاش‎‎‎‎‎های همکاران در شرایط فعلی درآمد شرکت مخابرات تنها کفاف هزینه‌های انسانی را می‌کند و شرکت در زمینه توسعه زیرساخت‎‎‎‎‎‎ها تجهیز و نوسازی امکانات مخابراتی با مشکل مواجه گردیده است و این درحالی است که سرقت کابل‎‎‎‎‎‎‎‎‎های مخابراتی هم افزایش یافته است.

وی در ادامه اضافه کرد: در چنین وضعیتی عملا توانی برای جبران خسارت‎‎‎‎‎‎‎‎ها نمانده است لذا تنها راه پیش‌ رو اصلاح تعرفه‌گذاری خدمات تلفن ثابت می‌باشد تا شرکت مخابرات در ادامه خدمات رسانی خود به مردم عزیز کشورمان همچنان شکوفا باقی بماند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/fbdac

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: