مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از آغاز عملیات اجرایی ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز ناحیه صنعتی گزار خلخال خبرداد.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ، محمد اهلی در بازدید از این شهرک افزود: عملیات اجرایی زیرساخت‌های موردنیاز این شهرک از جمله خیابان‌کشی ، انرژی‌رسانی و سایر امور با اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در حال اجرا است.

او با بیان اینکه فاز اول ناحیه صنعتی منطقه گزاز خلخال در مساحت ۳۰ هکتار اجرا می‌شود، اظهارکرد: با  همکاری اهالی روستای گزاز و همچنین مسئولان دستگاه  قضایی شهرستان خلخال مشکل دریافت سند مالکیت زمین این شهرک حل شده و زمینه برای افزایش شتاب اجرای پروژه‌های زیرساختی این محل فراهم شده است.

وی از راه‌اندازی ناحیه صنعتی هشجین خلخال نیز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این ناحیه به تصویب سازمان شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک کشور رسیده و با توجه به اعلام آمادگی سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای راه ‌ندازی این شهرک ظرف ۱۵ روز آینده ، شهرک صنعتی هشجین مرکز بخش خورش‌رستم خلخال با اهداف ایجاد صنایع غذایی و صنایع کانی غیرفلزی شروع بکار می‌کند.

وی یکی دیگر از مشکلات شهرک‌های صنعتی استان اردبیل را  کمبود زمین برای سرمایه‌گذاران جدید طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی و اشتغال‌زا دانست و افزود: با تملک و برنامه‌های توسعه‌ای تلاش می‌شود زمین موردنیاز سرمایه‌گذاران تامین شود.

اهلی مساحت شهرک‌های صنعتی استان را ۱۴۰۰ هکتار ذکر کرد و گفت: در سال‌های اخیر با ورود چشمگیر سرمایه‌گذاران به شهرک‌های صنعتی مواجه هستیم و به این دلیل توسعه شهرک‌های صنعتی یکی از برنامه‌های اولویت‌دار این شرکت در سال جدید و سال‌های آتی خواهد بود.

وی با اشاره به کمبود واگذاری زمین صنعتی برای استقرار سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل، اظهارکرد: امسال برنامه‌ریزی برای تملک حدود ۵۰۰ هکتار زمین برای ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان هدف‌گذاری شده است.

اهلی اظهارامیداواری کرد با همکاری و مساعدت نهادهای مربوطه این امر تحقق یافته و تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی دولتی و خصوصی استان به بیش از ۳۰ شهرک و ناحیه صنعتی افزایش پیدا کند.

وی در جریان بازدید از پروژه در حال احداث ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی خلخال نیز گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ایستگاه دوم آتش‌نشانی شهر خلخال در شهرک صنعتی خلخال به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

اهلی  با بیان اینکه این خودرو آتش‌نشانی این ایستگاه پس از بهره‌برداری و در صورت لزوم به اطفای حریق در خارج از شهرک صنعتی نیز کمک خواهد کرد، افزود: ۲ ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی خلخال و گرمی در حال احداث است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی خلخال به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

او گفت: عملیات اجرایی احداث ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی خلخال به مراحل پایانی خود رسیده است و در حال نصب تجهیزات مورد نیاز است تا برای بهره‌برداری در آینده نزدیک آماده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد : برای اجرای پروژه ساخت این ایستگاه و همچنین تجهیزات محل بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده که ۲۵ میلیارد ریال آن مربوط به خرید و تهیه یک دستگاه خودرو پیشرفته آتش‌نشانی است.

لینک کوتاه:  khalkhalim.com/fedb3

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: