در مراسمی طرح آزادسازی مجموعه‌های آموزشی ورزشی شهرستان خلخال با رویکرد خانواده محوری در سالن ورزشی خلیج فارس آغاز گردید.

به گزارش خلخالیم،  رضا محمدی مدیر آموزش و پرورش خلخال در مراسم افتتاحیه این طرح که با حضور  معاون تربیت بدنی و سلامت و رئیس اداره سلامت آموزش و پرورش استان برگزار گردید، گفت: طرح آزادسازی فضا‌های ورزشی با هدف دسترسی آسان و رایگان خانواده‌ها به همراه دانش‎‎‎‎‎‎‎‎آموزان در مجموعه‌های ورزشی است.

وی همچنین از دیگر اهداف این طرح را افزایش بهره وری دانش آموزان، ایجاد روحیه نشاط و شادابی خانواده‌ها و جامعه، کنترل و کاهش وزن و چاقی، غنی‌سازی اوقات فراغت و ترویج فرهنگ ورزش همگانی در بین خانواده‌ها، کاهش آسیب‎‎‎‎‎‎های اجتماعی، توسعه بازی‎‎‎‎‎‎‎های بومی و محلی در روستاها برشمرد.

محمدی افزود: مدیران مدارس و دبیران تربیت بدنی را طی جلساتی در خصوص دستورالعمل های مربوط به طرح آزادسازی اماکن ورزشی توجیه و آگاه نموده‎‎‎‎‎‎ایم و در این زمینه از مربیان توانمند و با تخصص جهت اقناع اولیا و دانش‎‎‎‎‎آموزان بهره خواهیم گرفت.

وی تصریح نمود: با توجه به اینکه روزانه ورزشکاران زیادی از اماکن ورزشی استفاده می‎‎‎‎‎کنند لذا تدابیر لازم برای رعایت پروتکل‎‎‎‎‎‎‎‎‎های بهداشتی و ضوابط ایمنی و مقررات استفاده از سالن‎‎‎‎‎‎‎‎ها و تجهیزات ورزشی اندیشیده شده است.

مدیر آموزش و پرورش خلخال گفت: این طرح در روز‌های پنجشنبه ویژه دختران و مادران و روز‌های جمعه ویژه پسران و پدران اجرا می‌شود.

 محمدی همچنین به امکانات ورزشی خلخال از جمله چهار سالن ورزشی خلیج فارس، معلم، ولایت، علی بن ابی‌طالب، چمن مصنوعی سالن معلم و روستای طولش اشاره نمود.

وی اضافه کرد: موفقیت‎‎‎‎‎‎‎‎های زیادی در حوزه تربیت بدنی داشتیم که از جمله رتبه برتر استان در رشته بستکبال نوجوانان، رتبه اول منطقه در فوتسال کارکنان منطقه در دهه مبارک فجر، ایجاد خانه تنیس در سالن ولایت، انجام مسابقات و جشنواره های ورزشی ویژه دانش آموزان در مناسبت‎‎‎‎‎‎های متفاوت، دانش‎‎‎‎‎‎آموزان و مربیان دعوت شده به تیم ملی می‎‎‎‎‎‎‎باشد.

محمدی همچنین خواستار رسیدگی اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان در خصوص ایجاد سالن‎‎‎‎‎‎های ورزشی جدید با توجه به وجود فضا و زمین‎‎‎‎‎های خالی آموزش و پرورش در خلخال و تکمیل سالن ورزشی مدرسه ناصری شد.

 

 

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/e45ad

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

  

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: