مدیر آموزش و پرورش خلخال گفت: آموزش حضوری در مدارس خلخال از صبح امروز یکشنبه 14 فروردین آغاز و دانش‎‎‎‎‎‎‎‎آموزان با رعایت شیوه‎‎‎‎‎‎نامه‎‎‎‎‎‎های بهداشتی به کلاس‎‎‎‎‎های درس بازگشتند.

 به گزارش خلخالیم، رضا محمدی اظهار داشت: همه عوامل اجرایی و آموزشی مدارس باید مطابق جدول برنامه هفتگی و با رعایت پروتکل‎‎‎‎‎های بهداشتی در مدارس حضور داشته باشند، همچنین بر حضور منظم دانش‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎آموزان در مدرسه و کلاس‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های درس تاکید کرد.

وی افزود: دانش‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎آموزان مبتلا به کرونا یا دارای علائم این ویروس با تایید پزشک معالج می‎‎‎‎‎‎‎توانند از بستر شاد آموزش‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها را دنبال کنند.

محمدی با ابراز اینکه دانش‌آموزان و اولیای آنها نسبت به آموزش حضوری اشتیاق دارند، بیان کرد: میانگین نمرات در آموزش مجازی طی سال گذشته نشان داد که با افت تحصیلی مواجه هستیم بنابراین تلاش داریم تا پایان زمان آموزش افت تحصیلی ناشی از دوران کرونا را جبران کنیم.

وی درباره جزئیات حضور دانش‌آموزان در مدارس خاطرنشان کرد: برای مراقبت از سلامت دانش‎‎‎‎‎‎‎آموزان در مدارس رعایت پروتکل‎‎‎‎‎های بهداشتی، استفاده از ماسک و تهویه کلاس‌های درس، فاصله‎‎‎‎‎‎‎‎گذاری اجتماعی در دستور کار مدارس قرار دارد. 

وی همچنین گفت: تدابیر و هماهنگی‎‎‎‎‎های لازم جهت آمادگی در خصوص حضوری بودن مدارس اندیشیده شده است و تمام تلاش ما این است تا با فراهم کردن شرایط لازم دغدغه و نگرانی‎‎‎‎‎‎های اولیا را کاهش بدهیم.

 مدیر آموزش و پرورش منطقه خلخال همچنین از برنامه‎‎‎‎‎‎‎ریزی مدیران مدارس متوسطه دوره دوم و هنرستان‎‎‎‎‎ها برای ارتقای میانگین نمرات امتحانات نهایی و موفقیت در کنکور سراسری 1401 از جمله؛ برگزاری آزمون‎‎‎‎‎‎‎‎های شبه نهایی و ارائه بازخورد، برگزاری کلاس‎‎‎‎‎‎‎‎های تقویتی و جبرانی و تهیه نمونه سوالات استاندارد خبر داد.

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c64f1

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: