️مسئول بنیاد علوی در شهرستان‌های خلخال و کوثر با اشاره به بهره‌برداری از مدرسه روستای گزور گفت: بنیاد علوی نیمی از هزینه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های تجهیز و نوسازی مدارس خلخال و کوثر را می‌پردازد.

به گزارش خلخالیم، حمید فتاحی اظهار داشت: با اشاره به بهره‌برداری از مدرسه روستای گزور در شهرستان کوثر گفت: «طبق تفاهم‌نامه منعقدشده با اداره کل نوسازی استان اردبیل، بنیاد علوی، 6میلیارد تومان از مجموع 12میلیارد هزینه تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس منطقه را می‌پردازد.

وی با بیان این‌که خوشبختانه مدرسه دوکلاسه روستای گزور در ایام دهه فجر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان افتتاح شد و در اختیار دانش‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎آموزان قرار گرفت، ادامه داد: در روزهای گذشته عملیات اجرایی  مدارس دوکلاسه در روستاهای آغچه‌قشلاق و وچین شهرستان کوثر هم کلنگ‌زنی شده است.  

به گفته فتاحی، مدارس دوکلاسه روستاهای بلیل، آل‌هاشم و مصطفالو در بخش مرکزی و مدرسه یک‌کلاسه روستای هشی و کارگاه دوکلاسه ابوریحان بیرونی در بخش خورش‌رستم، از جمله پروژه‌هایی هستند که برای اجرای آنها با اداره کل نوسازی استان تفاهم‌نامه امضا شده است.

نماینده بنیاد مستضعفان در جنوب استان با بیان اینکه تمام هزینه ساخت مدرسه دوکلاسه گزور علیا در مدت سه ماه به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از هدایای رهبر معظم انقلاب اسلامی شروع و تکمیل گردید، یادآور شد: «‌بنیادعلوی از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان است که در مناطق محروم و کم‌برخوردار برای جبران کمبودهای منطقه فعالیت می‌‌کند و به‌دلیل کمبود مدارس در شهرستان خلخال و کوثر، ساخت، تعمیر و تجهیز مدارس منطقه از اولویت‌های این بنیاد است.

 

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c5f12

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: