رئیس اتاق اصناف خلخال گفت: بازار خلخال با هدف مبارزه با کرونا ویروس و حفظ سلامتی مردم به تعطیلی واحدها ادامه خواهد داد.

به گزارش خلخالیم، حجت‌الله مددی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار کرد: بازار خلخال همراهی خود را طرح مبارزه با کرونا ویروس، با تعطیلی واحدهای صنفی تا ریشه‌کنی کامل کرونا ویروس ادامه خواهد داد.

وی افزود: اتاق اصناف خلخال ۱۲ اتحادیه داشته که واحدهای ۱۱ اتحادیه آن تعطیل شده و بیش از سه‌هزار واحد صنفی در شهر خلخال، کلور و هشجین تعطیل هستند.

رئیس اتاق اصناف خلخال بیان کرد: فقط اتحادیه خواروبارفروشان، مرغ و ماهی، لوازم پزشکی و نانوایان، قصابان و لبنیات حق فعالیت در روزهای تعطیلی بازار را دارند که مردم جهت تهیه نیازمندی‌های اساسی خود با مشکل مواجه نشوند.

مددی با اشاره به مشکلات بازاریان و اینکه در ایامی که مردم به‌دلیل شروع سال نو انتظار حضور بازاریان را داشتند اما بازاریان با تعطیلی در جهت ریشه‌کنی کرونا ویروس همکاری نموده و واحدهای صنفی خود را تعطیلی کردند، تصریح کرد: بازاریان نیز با مشکلات خاص خودشان درگیر بوده و ما از طرف اصناف، مشکلات بازاریان را برای مسؤولان استانی و شهرستانی بازگو کرده و انتظار نتایج خوب بعد از شکست کرونا برای بازار را داریم.

رئیس اتاق اصناف شهرستان خلخال از تمامی اصناف شهرستان خلخال در همراهی با قرارگاه زیستی و مدیریت بحران شهرستان خلخال در جهت پیشگیری از شیوع کرونا ویروس قدردانی کرده و گفت: بازاریان خلخال از حق خود در جهت سلامتی مردم خلخال گذشتند و این گذشت قطعا با جان و دل تا پایان مبارزه با کرونا ویروس ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ اعضای اتاق اصناف شهرستان خلخال از بازار ابوذر غفاری، بازار روشن محله، بازار سرپوشیده خلخال و خیابان‌های منتهی به بازار خیابان کارگر جنوبی بازدید و از نزدیک در جریان امورات بازار خلخال قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: