پایین بودن کیفیت نان در اکثر نانوایی‌های خلخال موجب نارضایتی شهروندان شده و دسترسی به نان با کیفیت همچنان خواسته مردم خلخال است.

به گزارش خلخالیم، پیام‌های دریافتی از مخاطبان حاکی از آن است که اکثر مردم از کیفیت پایین نان گله‌مند هستند و معتقدند با وجود هزینه‌ای که برای خرید نان می‌پردازند کیفیت کافی در محصول وجود ندارد.

در این میان نانواها هم همواره از پایین بودن کیفیت آرد می‌گویند و دلیل اصلی پایین بودن کیفیت نان را کیفیت پایین آرد توزیعی در خلخال می‌دانند.  

 یکی از نانوایی‎‎‎‎‎های شهر خلخال در گفتگو با خبرنگار خلخالیم  گفت: کیفیت آرد در حدی پایین است که به سختی می‌شود از آن نان پخت؛ وی همچنین از عدم نظارت اداره صمت و فرمانداری گله کرد و افزود:  من به دلیل کیفیت پایین نان شرمنده مشتریان و همشهریان هستم و علیرغم بکار بردن تمام سعی باید اعتراف کنم نان امروزم قابل خوردن نیست و همین باعث شد مشتریانم را برگرداندم و دست از کار کشیدم.

بی‌کیفیتی نان و آرد در خلخال موضوع جدیدی نیست و سالهاست شهروندان از بی کیفیتی نان گلایه می‌کنند و نانوایی‌ها هم از آرد بی کیفیت؛ اگر چه این موضوع بارها مطرح شده است اما پس از مدتی به فراموشی سپرده می‌شود.

سایت خلخالیم آماده درج توضیحات مسئولین در این خصوص است.


لینک کوتاه: khalkhalim.com/cede3

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: