مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: به دنبال مکان‌یابی و تملک اراضی مورد نیاز برای احداث شهرک صنعتی جدید در شهرستان خلخال هستیم.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، محمد اهلی افزود: امیدواریم با همراهی و مساعدت لازم از سوی سازمان‌ها و ارگان‌های مربوطه ، به زودی شاهد مکان‌یابی و تملک این شهرک صنعتی در شهرستان خلخال باشیم.

وی ادامه داد: این شهرک با هدف جهش تولید و اشتغال و جلب و جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این شهرستان احداث می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل اظهار کرد:یکی از مشکلات حال حاضر شهرستان خلخال، اشباع شهرک صنعتی این شهرستان است که به دلیل نبود زمین صنعتی، در پاسخگویی به درخواست‌های مکرر سرمایه گذاران در تنگنا قرار گرفته و همین امر ایجاد شهرک صنعتی جدید در آن را ایجاب می‌کند.

اهلی با اشاره به آماده‌سازی ناحیه صنعتی گزاز خلخال گفت: برای تامین زمین صنعتی مورد نیاز، مقدمات آماده‌سازی ناحیه صنعتی گزاز با مساحت ۳۰ هکتار آغاز شده  که برای مهیا شدن و تکمیل زیرساخت‌ها، نیازمند تامین اعتبارات استانی و ملی و همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان از جمله شرکتهای آب، برق و گاز هستیم.

وی افزود: یکی از اولویت‌های این شرکت کمک به رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای تولیدی است که تلاش می‌شود با حمایت مدیران استانی و شهرستانی، به این هدف مهم دست پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: مساحت ناحیه صنعتی گزاز در حدود ۸۲ هکتار است که در مرحله نخست، ۳۰ هکتار از اراضی این ناحیه آماده سازی و در اختیار متقاضیان قرار داده خواهد شد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a68a5

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: