سرپرست فرمانداری خلخال گفت: نانوایان روغنی‌پز خلخال از لیست دریافت کنندگان آرد یارانه‌دار این شهرستان حذف شد.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، سید جواد یحیی زاده در حاشیه بازدید از نحوه پخت نان در نانوائی‌های خلخال افزود: براساس تصمیم اتخاذ شده از سوی کارگروه ساماندهی آرد و نان این شهرستان  آرد آن دسته از نانوایانی که با پروانه پخت نان روغنی معروف به نزیک در چرخه تولید نان فعالیت دارند از این پس از محل آرد صنف و صنعت تامین خواهد شد .

وی اظهار کرد:پیش از این تصمیم آرد این دسته از نانوایان از محل آرد نیم یارانه‌ای و با احتساب ۵۹۰ هزار ریال به ازای هر عدل آرد ۴۰ کیلوگرمی تامین می‌شد.

وی اظهار کرد: نانی که از آرد،آب ،نمک و خمیر مایه پخت می‌شود به عنوان نان قوت غالب مردم محسوب و نان روغنی از لیست نان قوت غالب مردم خارج شده و آرد یارانه‌دار به این گونه نان‌های زینتی و شیرین تعلق نمی‌گیرد .

یحیی زاده بیان داشت: از این پس نانوایانی که با دریافت آرد تمام یارانه‌ای و یا نیم یارانه‌ای در پخت انواع نان از جمله لواش،بربری  وسنگک فعالیت دارند در هیچ شرایطی حتی با استفاده از آرد صنف و صنعت نیز حق پخت نان روغنی را ندارند.

وی با بیان اینکه نانوایانی که قصد پخت نان روغنی را دارند باید نسبت به ابطال پروانه نانوایی خود اقدام کنند، افزود: پس از تغییر پروانه، این گونه نانوائیها می‌توانند  به پخت نان روغنی با استفاده از آرد  صنف و صنعت اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری خلخال گفت: نانوایان روغنی پز خلخال موظف به رعایت قیمت اعلام شده از سوی کارگروه ساماندهی آرد و نان این شهرستان بوده و براین اساس  تنها حق پخت یک نوع نان روغنی به نام نزیک با وزن چانه ۲۵۰ گرم و مغز ۱۰۰ گرم به قیمت ۴۰ هزار ریال را خواهند داشت.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/dbbfe

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

روغنی پزها که از اول هم با مشتری ازاد حساب می‌کردند

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: