سرپرست فرمانداری خلخال از افتتاح ۳۲ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی این شهرستان با اعتبار و سرمایه‌گذاری بالغ بر ۹۸۰ میلیارد ریال بمناسبت گرامیداشت دهه فجر خبر داد.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، سیدجواد یحیی‌زاده در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر اظهارکرد: این طرح‌ها شامل نوسازی مدارس ، پانسیون پزشکان متخصص دانشکده علوم پزشکی ، آسفالت راه روستایی ، ساختمان اداری ثبت احوال کلور و مسکن محرومان است.

وی همچنین به افتتاح راه جدید دسترسی به استان آذربایجان‌شرقی در دهه فجر امسال اشاره کرد و افزود: با بهره‌برداری از پروژه پل بزرگ روستای کمر بر روی ودخانه قزل‌اوزن در خلخال ، این شهرستان و نیز استان اردبیل از طریق راه جدید به شهرستان میانه در استان آذربایجان‌شرقی متصل می‌شود.

وی گفت: مجموعه بوم‌گردی و گردشگری قصرهای چوبی منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال هم با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی افتتاح می‌شود.

یحیی‌زاده بیان کرد: همزمان با دهه فجر کلنگ اجرای چهار طرح عمرانی در بخش نوسازی مدارس و یک طرح بزرگ اقتصادی به زمین زده خواهد شد.

او اظهارکرد: برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر امسال ۱۵ کمیته زیرمجموعه ستاد برگزاری مراسم تشکیل شده است.

سرپرست فرمانداری خلخال گفت: علاوه بر پیش‌بینی صدها برنامه فرهنگی ، هنری و ورزشی از جمله جشنواره ورزش‌های زمستانی در قالب برنامه استانی زمستان بیدار بیش از ۱۰۰ برنامه توسط بسیج و ۷۰ برنامه ورزشی توسط اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار می‌شود.

او افزود: هرگونه تغییر اجباری و یا لغو برنامه‌های پیش‌بینی شده در صورت تغییر رنگ‌بندی کرونا اعمال خواهد شد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/fa06d

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: