معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: با پرداخت تسهیلات مشاغل پایدار روستایی وعشایری ۵۶۵ طرح اشتغال‌زا در شهرستان خلخال اجرا شده است.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، ارژنگ عزیزی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خلخال اعلام کرد: از آغاز اجرای طرح ایجاد اشتغال پایدار روستایی در استان اردبیل  ۳۱۱ میلیارد ریال به متقاضیان و مجریان طرح‌های اشتغال‌زا پرداخت شده و خلخال از لحاط ایجاد مشاغل پایدار روستایی رتبه چهارم را در بین شهرستانهای استان به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی ایجاد اشتغال روستایی در جریان سفر معاون اشتغال وزیر تعاون ،کار ورفاه اجتماعی به استان در سال جاری اظهار کرد: ۹۰۰ میلیارد ریال از این تسهیلات برای خلخال در نظر گرفته شده و بطور مستمر پیگیر پرداخت این تسهیلات به استان برای اجرای طرح‌های جدید هستیم .

عزیزی با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی عضو کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در تلاش برای حل مشکل واحدهای تولیدی وصنعتی راکد و نیمه فعال هستند، اظهارکرد: هم اکنون ۱۶ طرح راکد در بخش کشاورزی خلخال در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان در حال بررسی بوده و پیش از این نیز مشکل پنج طرح تولیدی و اشتغال‌زای این شهرستان در حوزه کشاورزی برطرف و با تزریق تسهیلات سرمایه در گردش این واحدها فرصت فعالیت دوباره را پیدا کرده‌اند.

وی با انتقاد از نحوه برخورد برخی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خلخال با مجریان و مقاومت در مقابل اجرای طرح‌های اشتغال‌زای این شهرستان گفت: تلاش مدیریت جهاد کشاورزی خلخال برای اخذ حکم قضایی تخریب طرح در حال اجرای اقامتگاه بین راهی روستای کجل واقع در بخش خورش رستم این شهرستان در مسیر راه ارتباطی اردبیل به سرچم به بهانه ایجاد در اراضی کشاورزی نمونه‌ای از این بی‌مهری‌ها  است.

او  اظهار کرد: در حالی که در آستانه فصل برداشت سردرختی پاییزی باغ‌های میوه خلخال از جمله برداشت سیب قرار داریم پلمب سردخانه محصولات کشاورزی این شهرستان بسیار معنا دار است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/e120d

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: