بهره‎‎‎‎‎‎برداری از 9 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در بخش شاهرود خلخال با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش خلخالیم،  سایت‎‎‎‎‎‎های مخابراتی، گاز رسانی به روستاها، ایمن سازی محور مواصلاتی ماجولان - ماسوله، آبشار امامزاده عبدالله کلور و طرح‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های ورزشی و زمین چمن روستای مدرسه تیل از جمله طرح‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های افتتاح شده بخش شاهرود بود.

مسعود یگانه، سرپرست فرمانداری خلخال در مراسم افتتاح گاز رسانی به روستای گیلوان که در منزل شهید شایگان این روستا به بهره برداری رسید گفت: جاده در دست احداث گیلوان - ماسال با پیگیری نمایندگان و مسئولین خلخال، ماسال، رضوانشهر و تالش در حال ساخت است که با تکمیل و بهره‌برداری از آنها تحول بزرگی در بخش گردشگری منطقه  ایجاد خواهد شد.

 یگانه از تسهیل گاز رسانی در روستاهای بخش شاهرود تا فرا رسیدن فصل سرما خبر داد و گفت: با تمهیدات انجام شده از سوی شرکت گاز شهرستان خلخال اقدامات علمک زنی در روستاها به سرعت انجام خواهد گرفت.

رئیس شورای اداری شهرستان خلخال از انجام عملیات زیرسازی برای آسفالت معابر روستای گیلوان خبر داد و گفت: اهالی برای آبادانی این روستای گردشگری باید همکاری لازم را داشته باشند و برای بازگشایی معابر ورودی روستا با همکاری شورا و دهیاری روستا سریعا اقدام نمایند تا جاده ورودی روستا از سمت ماسال به گیلوان در مرکز روستا به بهترین نحو بازگشایی شود.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/d4f70

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: