رئیس اتاق اصناف خلخال گفت : تا به امروز تصمیمی برای تعطیلی بازار در نیمه دوم اسفند ماه گرفته نشده و هرگونه گمانه زنی در باره این موضوع شایعه است

حجت مددی در گفتگوی اختصاصی با خلخالیم افزود: تلاش می کنیم با رعایت دستور العمل ستاد فرماندهی کرونا،  بازار خلخال را هیچگاه تعطیل نکنیم؛ صحبت‌هایی مبنی بر تعطیلی بازار از نیمه دوم اسفند ماه شایعه‌ای بیش نیست و تاکنون هیچ ابلاغیه یا دستوری در این رابطه صادر نشده است .

مددی گفت: از هفته‌های پیش با برنامه ریزی‌ها و هماهنگی ستاد کرونا، تمامی اصناف و اتحادیه‌ها روزانه در کلاس های آموزشی شرکت کرده و نکات مهم به آنها یادآوری می گردد تا بتوانیم علاوه بر باز بودن بازار و رونق کسب و کار کسبه خلخال، شیوع بیماری کرونا را هم تحت کنترل قرار داده و کاهش دهیم.

رئیس اتاق اصناف افزود : اسفند ماه به خصوص روزهای نیمه دوم اسفند به دلیل خریدهای شب عید، اهمیت زیادی برای اصناف و مردم دارد و بسته بودن بازار، خسارت زیادی را برای این بخش به همراه دارد.

مددی گفت : از عموم همشهریان هم در خواست عاجزانه داریم در خرید های عید خود زدن ماسک و فاصله اجتماعی را بیشتر رعایت کنند تا علاوه بر سلامتی خود و خانواده بتوانیم با آرامش به استقبال سال جدید برویم

وی افزود: نظارت‌ها و بازرسی‌ها در این ایام بر بازار بیشتر خواهد شد و در صورت مشاهده تخلف از دستورات ستاد کرونا توسط اصناف و بازاریان، برخوردها بدون هیچ اغماضی صورت خواهد گرفت.

مددی از شهروندان و کسبه هم خواست: به شایعات منتشر شده توجه نداشته باشند؛ چراکه انتشار آن سبب از بین رفتن آرامش روانی در جامعه و بازار می‌شود و اخبار را صرفا از طریق رسانه های رسمی شهر و همچنین اطلاعیه های رسمی ستاد کرونا و اتاق اصناف خلخال پیگیری نمایند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c2727

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: