همزمان با روز عید غدیر خم، با حضور مسئولین شهری و شهرستانی و نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، از تابلوی بزرگراه سردار شهید قاسم سلیمانی رونمایی شد.

به گزارش خلخالیم در این مراسم، رئیس شورای اسلامی شهر خلخال گفت : با تصمیم کمیته نامگذاری معابر شهر خلخال که شهردار و اعضای شورای شهر نیز عضو آن هستند، بزرگراه در دست احداث حد فاصل خلخال تا پلیس راه ازناو، به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

شهناز شاطری افزود: با هزینه‌ای بالغ بر 15 میلیون تومان، دو تابلو به نام سردار شهید قاسم سلیمانی تهیه و در دو طرف این بزرگراه نصب شد.

نماینده مردم شریف شهرستان های خلخال و کوثر نیز در این مراسم ضمن تبریک عید غدیر خم، گفت : سردار شهید قاسم سلیمانی سردار دلها بود و محبوبیت مثال زدنی در بین مردم داشت و شهادت این بزرگوار داغ بزرگی بر دلهای عاشقان این شخصیت گذاشت.

سید غنی نظری گفت : با نامگذاری این بزرگراه به نام این شهید والامقام، امیدواریم مسئولین تلاش کنند تا این بزرگراه تکمیل و به بهرداری برسد.

وی با درخواست از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در جهت تکمیل بزرگراه افزود : برای اخذ اعتبارات لازم برای این بزرگراه اقدامات لازم را پیگیری خواهد کرد.

 

پانویس : با سلام و عرض ادب خدمت دوستان و همشهریان گرامی

این خبر از این حیث جالب توجه است که از خود بزرگراه هنوز بهره‌برداری نشده است.

همه‌ی آنهایی که کتاب آیین‌نامه راهنمایی رانندگی را مطالعه کرده‌اند به این نکته واقف هستند که "بزرگراه" تعریفی دارد و دارای مشخصاتی هست؛ مهمترین مشخصه بزرگراه، جدا بودن مسیر رفت و برگشت است که مسیر خلخال تا ازناو فاقد این مشخصه است و اصولا لازم است پلیس راهور به لحاظ استاندارد بودن این مسیر، به استفاده از نام "بزرگراه" برای این تابلو واکنش نشان دهد.

امیدواریم مسئولین گرامی، به حرمت و احترام نام سردار سلیمانی، هر چه سریعتر نسبت به تکمیل این بزرگراه اقدام نمایند. چرا که نامگذاری یک بزرگراه ناقص به اسم سردار دلها شایسته نام سردار سلیمانی و اهالی شریف و شهید پرور خلخال نیست .

 

لینک کوتاه : khalkhalim.com/ad537

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
خلخال مگه بزرگراه داره؟!!!
عکس هم گرفتن
خیلی باحالید

پاسخ مدیر : با سلام، مسیر خلخال تا پلیس راه ازناو پروژه بزرگراهی هستش که باید تکمیل بشه و هنوز ناقصه، امیدواریم مسئولین گرامی همچنانکه برای بهره‌برداری از اسمش عجله دارند، برای تکمیل و بهره‌برداری از خود بزرگراه هم همت به خرج بدهند

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: