طبق مصوبه شورای ترافیک خلخال و با هدف روانسازی تردد شهروندان، فعالیت دستفروشان و تردد وانت بارها روزهای پنجشنبه در آرامستان خلخال ممنوع شد.

به گزارش خلخالیم در جلسه شورای ترافیک خلخال که هفته گذشته برگزار شد، تبدیل میدان جانبازان به چهارراه با هدف ساماندهی ترافیک هسته مرکزی شهر و همچنین نصب چراغ راهنما و تجهیزات آن در میدان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است تغییر این میدان به چهارراه چند سال پیش به تصویب شورای ترافیک شهرستان و استان رسیده و مطالعات آن نیز انجام شده است ولی متاسفانه هنوز اجرا نشده است. این تغییر باعث کنترل و نظم ترافیکی در این قسمت از شهر خواهد شد.

سید جواد یحیی‌زاده فرماندار خلخال گفت: آسفالت مناسب تمامی خیابان‌ها و کوچه‌های شهر مطالبه‌ی به حق شهروندان است و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهر زیبا، وضعیت مناسب معابر شهری است که تأثیر زیادی بر منظر شهر از نگاه هر رهگذر دارد که باید شهرداری در این راستا تلاشش را مضاعف کند.

وی در خصوص اهمیت ایجاد روشنایی در مسیر بلوار در دست احداث آلوار (علی آباد) تاکید کرد که طبق اظهارات رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال در حال حاضر بودجه ای برای این منظور لحاظ نشده است!

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c2857

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: