معاون عمرانی فرماندار گفت: یکی از وظایف اصلی مهندسین ناظر و ماموران شهرداری در هنگام عملیات ساخت و ساز نظارت دقیق نسبت به مراحل اجرای آن و رعایت اصول فنی و مقررات است که در صورت وجود نظارت دقیق و جدى شاهد وجود تخلفات در این زمینه نیستیم.

به گزارش خلخالیم، رضوان صادقی در جلسه پیشگیری و برخورد موثر با تخلفات ساخت و ساز در خلخال به برگزاری مرتب جلسات مقابله با تخلفات ساخت وساز تاکید کرد و افزود: البته این جلسات باید خروجی داشته باشد و موجب برخورد بهتر در برابر ساخت و ساز غیرمجاز شود.

وی به ضرورت مقابله و مبارزه جدی با ساخت و ساز غیرمجاز در حریم شهر و روستاها اشاره کرد و افزود: همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌های مرتبط با امر ساختمان از جمله شهرداری، سازمان نظام مهندسی و راه و شهرسازی امری مهم و ضروری است.

صادقی همچنین در ادامه با اشاره به وظایف ذاتی دستگاههای متولی همکاری نهادهای دیگر من جمله دهیاران و شوراها را نیز از عوامل موثر جهت مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در حومه روستاها دانست.

مقابله جدی با ساخت وسازهای غیرمجاز در زمین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های وقفی و لزوم عدم ارائه خدمات دستگاه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های خدمات رسان به ساخت و سازهای غیرمجاز، از دیگر مواردی بود که به آن اشاره شد.

در پایان جلسه مقرر شد برخورد با تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیر مجاز باید با جدیت دنبال شود و تخلفات هرچه سریعتر شناسایی و از پیشرفت ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری به عمل آید و دستگاه‌های مربوطه به ویژه شهرداری‌ها و جهاد کشاورزی موظفند قبل از اینکه ساخت و ساز غیرمجاز صورت بگیرد با این موضوع مهم برخورد نمایند.
 
همچنین از تمامی دستگاه‌های متولی  به ویژه شهرداران کلور، هشجین و خلخال خواسته شد در صورت تعرض افراد اقدام قانونی بعمل آوردند.
 
لینک کوتاه: khalkhalim.com/d8232
 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: